Це сталося близько четвертої години ранку в понеділок. Із судна «Рафі», яке прибуло з Туреччини під прапором С’єрраЛеоне, на баржу вивантажували польовий шпат — різновид піску для виробництва скла. Коли шпату повантажили вже тисячу тонн, баржа, яка має 84 метри довжини і 14 ширини, дала поперечну тріщину і розламалася надвоє. Вантаж при цьому частково пішов на дно, а уламки баржі залишилися на поверхні завдяки повітрю, що залишилося всередині. Баржа була несамохідна і робота людей на ній не передбачається, тож у результаті пригоди ніхто не постраждав, повідомили «УМ» у Головному управлінні МНС у Херсонській області.
Вантажопідйомність баржі — 2500 тонн, тож тріснула вона не від перевантаження. В МНС наімовірнішою причиною називають корозію металу, адже рік випуску баржі — 1964. Тепер чотири буксири відтягнуть її рештки з порту, а тим часом кранами пробують підняти з дна вантаж польового шпату. Екологічна експертиза, яку провели одразу, показала, що ніякої загрози довкіллю від цього мінерала немає.