Міському голові столиці, схоже, стало затісно в Києві, де критика роботи адміністрації на чолі з ним не вщухає. Очевидно, зрозумівши, що перехилити шальки терезів на свій бік, про що вказують численні соціологічні опитування, не вдається, пан Черновецький вирішив інформаційно зомбувати жителів інших міст своїми «успіхами» у сфері дерибану землі та обдиранні мешканців столиці шляхом підвищення ціни на будь-які послуги.
Йдеться про білборди, які нещодавно почали з'являтися у деяких великих містах із зображенням власне Черновецького в оточенні усміхнених людей. Спершу нагода насолоджуватися персоною мільйонера мали можливість львів'яни. А нещодавно аналогічні постери заполонили і Дніпропетровськ.
За чиї кошти відбувається піар мера, наразі зрозуміти важко. Вчора прес-служба КМДА розповсюдила заяву, в якій київський голова пояснює їх появу ініціативою якогось невідомого його прихильника. «Соціальна реклама, яка з'явилась за межами столиці, — а я вже переконався в тім, що мова йде виключно про соціальну рекламу, — в якій хтось з моїх симпатиків процитував моє щире побажання «Україні — столичний рівень життя», не має політичного забарвлення», — переконаний Черновецький.
Однак сумнівається у цьому, приміром, депутат Київради від фракції БЮТ Олександр Бригинець. Як розповів він «УМ», зважаючи на те, що плакати містять зображення Черновецького, таку рекламу навряд чи можна віднести до категорії соціальної. А ініціатива її появи, не виключив пан Бригинець, походить від самого мера з метою шантажу опонентів. «Зображення говорять про те, що мер має щонайменше політичні амбіції загальнонаціонального масштабу, а постери не є соціальними. Білборди можна розцінювати або як старт передвиборчої кампанії Блоку Леоніда Черновецького з бажанням потрапити до Верховної Ради, або з метою шантажу інших політичних сил, симпатії до яких переважають у тому чи іншому місті з метою добитися від них певних поступок. Наприклад, «розкрутити» себе, а потім запропонувати зняти свою кандидатуру на їхню користь і не відбирати декілька відсотків голосів», — розмірковує Олександр Бригинець.
Припустили, що зображення мера столиці у Дніпропетровську має комерційний, а не соціальний характер, і в тамтешньому міськвиконкомі. Начальник адміністративно-технічного управління Анатолій Лебедєв розповів, що їхнє відомство, навіть попри незгоду з тим, що намальовано на плакаті, не має права заборонити білборди. «Такими питаннями займаються відповідні служби, в тому числі Антимонопольний комітет. А фотографії столичного мера розміщені на комерційній основі. І міськвиконком лише дав дозвіл на певне місце їх розташування, — каже пан Лебедєв. — Всіма ж іншими питаннями займаються в такому випадку приватні рекламні агентства».
У заяві прес-служби КМДА від імені свого найвищого керівника також ідеться про те, що Леонід Черновецький готовий поділитися управлінськими здобутками й досвідом з іншими регіонами. Це, очевидно, означає у тому числі і повчити керувати й інших керівників міст. «Припускаю, що влада в регіонах, у яких з'явились ці білборди, не приділяє достатньої уваги питанню рівня життя не тому, що не хоче, а тому що не вміє. Я та моя команда готові поділитись усіма напрацюваннями, які дозволяють нам успішно робити конкретну справу поліпшення добробуту киян», — заявив мер Києва. А начальник управління внутрішньої політики Дніпропетровського міськвиконкому Володимир Михайлишин пов'язує такі заяви з початком передвиборчої кампанії: «Я не маю права коментувати підтекст таких висловлювань. Однак можу сказати, що нині всі такі виступи треба розцінювати в контексті старту дострокових парламентських виборів. Іншої причини говорити таке я не бачу».