Відтепер ви вже не побачите знайомий оранжево-фіолетовий квадрат із білими буквами. Його місце займе біле яйце на червоному тлі — логотип бренду «Мобільні телесистеми». У той же час зміни не торкнуться «юридичної особи» й ЗАТ «Український мобільний зв'язок», переконує генеральний директор компанії МТС Павло Павловський. Серед основних завдань компанії UMC після ребрендингу — підвищення якості зв'язку й обслуговування.
На зміну бренду мобільного оператора в Україні МТС витратить менше як чотири мільйони доларів, упевнений генеральний директор компанії. Водночас із цим компанія змінить стратегію надання послуг. «Ми цілковито відходимо від «цінової» конкуренції», — заявив Павловський. Ціни вкрай низькі, а всередині мережі для споживачів вони дійшли до нуля. «Ви не так багато знайдете ринків, де були б такі пропозиції. Для абонентів, яким важлива тільки вартість розмови, є окремий бренд — «Екотел». А ми будемо приділяти основну увагу клієнтам, які на мобільний зв'язок витрачають багато грошей», — відзначив гендиректор МТС.
У той же час особливу увагу компанія звертатиме на контрактних абонентів. За словами директора з маркетингу компанії UMC Василя Лацанича, найближчим часом буде запущено нові тарифи компанії, при цьому дату він не уточнив. Щоб втілити програму в життя, компанія цього року викладе близько 700 мільйонів доларів.
Як сказав пан Павловський, ребрендинг у компанії UMC вже давно проходить. Коментуючи ж питання про «якусь дату» ребрендингу, він зазначив, що «не буде однієї епохальної події, ребрендинг в Україні вже йде. Наприклад, у нас уже почалися продажі нового тарифу в Криму», — повідомив Павло Павловський. Ребрендинг відбуватиметься з першої половини цього року до кінця другого кварталу, — відзначив президент МТС Леонід Меламед.