Міністр освіти вважає, що тестування слід вводити у школі якомога раніше, наприклад, з 4-го класу. Про це він повідомив учора під час прес-конференції у Сімферополі. «Я думаю, що після четвертого класу обов'язково тести які-небудь робитимемо, скільки дитина повинна прочитати за хвилину, знати таблицю множення», - сказав міністр. «Дитина лише в дев'ятому класі вперше починає складати іспити. Вона не знає, як систематизувати знання, не може їх розкласти на полички», - пояснив свою думку Ніколаєнко.
З дітьми, які не зможуть скласти тести, слід, на думку міністра, займатися додатково. Проте міністр проти того, щоб таких дітей виключали зі школи чи не переводили до наступного класу.
Щоб дізнатися, чи не травмуватиме дітей складання тестів, «УМ» звернулася до кандидата психологічних наук, директора Міжнародного гуманітарного центру «Розрада» Валентини Бондаровської. «Я підтримую ідею міністра, - сказала вона, - адже для дитини писати тести психологічно простіше, ніж відповідати перед усім класом, коли інші тягнуть руку, щоб виправити її помилки».
Відомий вчитель математики Ісаак Кушнір вважає, що, чим раніше у школі починають перевіряти знання дітей, тим краще. «Якщо Ніколаєнко любить тестові технології, хай будуть тести, але я вважаю, що, крім тестів, учитель має обов'язково поспілкуватися з дитиною, дізнатися про її рівень підготовки, оцінити можливості», - розповів «УМ» пан Кушнір. «Ми нарешті маємо починати оцінювати те, що готуємо, а діти повинні усвідомити, що школа - не для того, щоб тусуватися», - підсумував освiтянський авторитет.