Широке шкіряне крісло, мікрофон із навушниками на столі, легенький ноутбук із бездротовим виходом в інтернет і купа різних гнізд, призначення яких поки залишається для мене таємницею. Так виглядає місце журналіста на новенькому (ще ремонтом пахне) медіа-майданчику новоствореного інформаційного агентства «Інтер медіа-консалтинг», урочисте відкриття якого відбулося 21 червня.
«Це унікальний майданчик, аналогічного немає в Україні, є десь у Брюсселі та... в Господа Бога на небесах. Принаймні поки що, — розказав «УМ» заступник редактора «Інтер медіа-консалтинг» Максим Равреба, який донедавна працював випусковим редактором новин СТН на телеканалі «Київ». — Ми не збираємося конкурувати з такими монстрами інформаційної сфери, як «Інтерфакс-Україна» чи УНІАН. Ми зайняли нішу, яка до цього часу була порожньою — VIP, — і будемо готувати найексклюзивнішу і найдостовірнішу інформацію з перших рук».
Цікаво, що для журналістів усі послуги «Інтер медіа-консалтингу» будуть абсолютно безкоштовними — і анонси, і новини, і підготовка зустрічі з чиновником або зіркою, від якої представник мас-медіа хоче отримати коментар. Про це розповіла генеральний директор агентства, колишня прес-секретар МОЗ України Уляна Лозан. А головний редактор агентства, колишній заступник шеф-редактора iнформаційно-аналітичної служби телеканалу «Інтер» Тарас Говдя додав, що незабаром запрацює сайт «Інтер медіа-консалтингу», з якого можна буде брати достовірну інформацію.
За словами Максима Равреби, нова агенція також пропонуватиме творчій братії відеозаписи, які супроводжують певну тему — аби полегшити життя тележурналістам. «Я сам нещодавно працював на телеканалі і знаю, що прес-конференція — не тема для сюжету, — говорить пан Равреба. — Чому? Бо це некрасиво — показувати в сюжеті самих лише людей за столом, хоч і англійську королеву».