У рамках 47-го міжнародного авіасалону в Ле Бурже заступник глави Міжнародного авіаційного комітету країн СНД і Балтії Володимир Беспалов вручив генеральному конструктору АНТК ім. Антонова Дмитру Ківі сертифікат на модернізацію Ан-124 («Руслан»).
Даний сертифікат цілком відповідає міжнародним стандартам вдосконалення вимог до бокового ешелонування, які вводитимуться в 2012 році. Згідно з європейськими стандартами поточного року RNP-1, літак може відхилятися від заданого курсу на одну милю. «Руслан» показує результат у 0,3 милі, що утричі перевищує прийняті стандарти. Як відзначив Дмитро Ківа, «це прорив у нових технологіях. Ан-124 — це перший літак на просторах колишнього СРСР, який отримав сертифікат із такими характеристиками». Важкий військово-транспортний літак Ан-124 є найбільшим вантажопідйомним літаком у світі, який випускають серійно. Літак повинен виконувати перевезення на великі відстані важких і габаритних вантажів, всілякої спеціальної техніки.
На церемонії вручення сертифіката був присутній президент групи компаній «Волга—Днєпр» Олексій Ісайкін. Він повідомив про плани його компанії придбати 12 нових літаків Ан-124 до 2012 року. «Перший літак повинен злетіти в 2009—2010 роках. Нові Ани будуватимуть у нас в Ульянівську, однак буде цілком використана конструкторська база АНТК ім. Антонова. Частину комплектуючих також вироблятимуть в Україні, зокрема двигуни, — заявив пан Ісайкін. — Найцікавіше, що поки Росія думає, Україна вже робить. І фактично це завдяки АНТК, чия праця вражає результатами на виході».
Генеральний конструктор АНТК Дмитро Ківа заявив, що тепер «Руслани» літатимуть швидше, менше використовуватимуть пального, підніматимуть до 150 тонн вантажів, а екіпаж керування цією машиною зменшиться з шести до чотирьох осіб.