У передноворічну суботу вирушив у першу подорож по Середземномор'ю єдиний вітчизняний круїзний теплохід «Тарас Шевченко», що донедавна був флагманським лайнером «білосніжної флотилії» Чорноморського пароплавства. На борту модернізованого судна нині перебувають майже півтисячі пасажирів. Новорічне свято морські мандрівники, за словами капітана теплохода Геннадія Марічереди, зустріли у мальтійському порту Ла-Валетта, а різдвяне — у кіпрському Лімасолі. Окрім цих мальовничих міст-портів, «Тарас Шевченко» відвідає єгипетський Порт-Саїд, ліванський Бейрут, турецький Стамбул і 10 січня повернеться до Одеси.
За словами директора туристичної компанії «Антарктика-круїз» Лариси Пічахчі, наступні рейси пасажирського лайнера проляжуть по Кримсько-Кавказській круїзній лінії, а згодом, за домовленостями з іноземними турфірмами, будуть подовжені до портів Туреччини і Болгарії. Влітку на борту «Тараса Шевченка» відбудуть на Олімпійські ігри до Греції члени спортивної делегації України. А під час проведення Олімпіади судно стане фешенебельним морським готелем українських спортсменів. Керівництво акціонерної рибопромислової компанії «Антарктика», що три роки тому придбало теплохід на публічних торгах, також подбало про правове забезпечення діяльності екіпажу судна, що унеможливлює арешти «Тараса Шевченка» компаніями-кредиторами Чорноморського пароплавства, на балансі якого колись перебував теплохід «Тарас Шевченко». Як уточнив на зустрічі з журналістами генеральний директор АРК «Антарктика» Валентин Кобилянський, «повна модернізація 11-палубного морського лайнера на Іллічівському судноремонтному заводі обійшлася компанії у 2,5 мільйона доларів.