Статистику трагедій у небі Запоріжжя поповнив інцидент, що стався минулої суботи неподалік села Успенівка Гуляйпільського району. Як розповіли «УМ» секретар сільради Ніна Мироненко і головний лікар дільничного шпиталю Валерій Бичков, близько десятої години вечора у полі впав літак. Випадковими очевидцями були селяни, які заготовляли сіно. До села — кілометрів три, і доки один пенсіонер дістався з тривожним повідомленням, минуло з півгодини: «На місце виїхала наш черговий фельдшер, Валентина Гладка, — розповідає Валерій Бичков. — І я бачив це все: понівечене тіло, розбитий літак... Падав звисока ж... Кабіну відкинуло далеко в бік... Із Гуляйполя прибула «швидка допомога». Льотчика відвезли до райцентру. В реанімації райлікарні він майже відразу й помер. Травми такі, що несумісні з життям: черепно-мозкова травма, пошкодження внутрішніх органів, травми хребта, грудної клітки, численні переломи правої руки і нижніх кінцівок...».
В облуправлінні МНС кажуть, що літак «Бекас-Х-32» розбився в момент заходу на посадку: одним крилом він зачепився за дерево. Пілотом був 37-річний мешканець Харкова. На замовлення успенівського ТОВ «Україна» базована у Новомосковську (Дніпропетровщина) фірма «Агрохімтранс» обробляла місцеві поля. Насторожує той факт, що НП сталася пізнього вечора. Як можна було виконувати сільгоспроботи в сутінках? Я намагався почути коментар від керівника «України» Миколи Тимофєєва, однак телефонний контакт не вийшов (у конторі взагалі повелися учора так, ніби ніякої трагедії не сталося: «Та ми нічого не знаємо», — почув я у слухавці голос секретарки).
Зауважу, що саме в червні на Запоріжжі щороку трапляються інциденти з літаками. Так і не знайшли правоохоронці винних в НП, про яку «УМ» розповідала торік: 26 червня 2006-го неподалік села Смирнове Куйбишевського району літак Ан-2 буквально «присів» на «Запорожець», травмувавши двох людей, що перебували у салоні легковика... 3 червня 2005-го в Михайлівському районі навчально-тренувальний політ одномоторного літака Як-42 завершився його падінням із висоти у кількасот метрів. За смерть пілота-інструктора і курсанта «по повній програмі» так ніхто і не відповів...
Мав місце інцидент і з військовим літаком. У 2002 році після капремонту на Запорізькому держпідприємстві «МіГ-ремонт» зазнав катастрофи Су-25: на 34-й хвилині польоту літак врізався у землю. Пілот, старший інспектор відділу бойової підготовки 5-го авіакорпусу ВПС Збройних сил України Юрій Гудін, загинув.