Донедавна у Джанкої (станції, розташованій на півночі Криму, за 138 ківлометрів від Феодосії) був лише один вокзал, який обслуговував і пасажирів приміських електричок та дизелів, і людей, які сідали на потяги далекого сполучення. Наскільки зручним було таке поєдання (до слова, характерне для українських міст), найяскравіше могли б розповісти самі пасажири. Але відтепер «кравчучки» з помідорами та валізи з купальниками не перетинатимуться на одному вокзалі. Реконструйований комплекс, який відкрився в суботу, розділив пасажирів та потяги, які курсують у приміському та далекому напрямках.
Як розповіли «УМ» в управлінні взаємодії зі ЗМІ «Укрзалізниці», реконструкція вокзального комплексу станції Джанкой розпочалася в жовтні 2006 року. Відтоді залізничники капітально відремонтували існуючий вокзал для поїздів далекого сполучення та збудували приміський вокзал, змонтували дві нові платформи, уклали другу головну колію завдовжки майже три кілометри та дві нові колії приміського парку, а також збудували новий пішохідний міст, який з’єднує приміський вокзальний комплекс та західну пасажирську платформу. Завдяки цьому станція, яку називають залізничними воротами Криму, стала набагато маневренішою. Тепер вона зможе якісно обслуговувати більшу кількість пасажирів та поїздів.
За інформацією залізничників, у приміщеннях вокзалів тепер працюватимуть по шість кас. Для зручності та комфорту пасажирів встановлено інформаційні табло, новий сервісний центр. У залах очікування з'явилися кондиціонери та нові меблі. Відкрито 12 кімнат відпочинку класу «люкс» та «напівлюкс», обладнаних холодильниками, телевізорами, індивідуальними санвузлами, душовими кабінками. Для людей з обмеженими фізичними можливостями на вокзалах передбачено спеціальні пандуси, туалети та вмивальники.
За даними управління взаємодії зі ЗМІ «Укрзалізниці», сьогодні тільки в Києві, Харкові та Джанкої працюють окремі вокзали для обслуговування потягів приміського та далекого сполучення. Але з часом таке розділення буде запроваджуватися в інших великих містах — у першу чергу тих, де будуть проходити матчі Євро—2012. Щоб і туристам було комфортніше добиратися до місця, і місцевим жителям навала гостей не заважала їздити на дачу.
ДОВІДКА «УМ»
За інформацією управління взаємодії зі ЗМІ «Укрзалізниці», на реставрацію вокзального комплексу було витрачено майже 40 мільйонів гривень. Загалом на об'єкті працювали більше тисячі робітників із двадцяти структурних підрозділів компанії-перевізника. У роботах використано понад 50 одиниць важкої техніки.