Янукович знову приміряється до «біг-мордів»

08.06.2007

      «Наша Україна», Партія регіонів і Блок Юлії Тимошенко вже резервують рекламні площі й ефір під свою пропаганду на позачергових виборах. Соцпартія, за словами голови координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, поводиться стриманіше і наразі лише цікавиться наявністю рекламних місць і розцінками.

      «У цьому сезоні ціни на телевізійну рекламу виросли приблизно на 40—60 відсотків порівняно з попереднім роком», цитує газета «Дєло» директора рекламного агентства «Стиль-С регіони» Інну Принько. Ростуть ціни й на ринку біг-бордів: «тарифи» на політичну рекламу в порівнянні з комерційною виросли на 25—30%, і на 15—20% — у порівнянні з виборами—2006. Відтак, робить висновок видання, попри швидкоплинність виборчої кампанії (60 днів), дострокові вибори можуть обійтися політичним силам дорожче, ніж повноцінний парламентський марафон 2006 року.

      Ефективна рекламна кампанія на телебаченні сьогодні коштує не менше 500 тисяч доларів на місяць, каже пані Принько. Тобто за два місяці виборчого марафону мінімальні витрати на телерекламу перевищать мільйон доларів для кожного з учасників виборів.

      Водночас Біденко прогнозує, що кожна з політичних сил буде викуповувати від півтора до чотирьох тисяч площин зовнішньої реклами, вартість яких сягає 1000 доларів (Київ) за одиницю. У регіонах біг-борди можуть коштувати дешевше — приблизно 500—700 доларів на місяць. За таких умов місячне розміщення візуальної реклами на зовнішніх носіях може обійтися політичній силі у 2—2,5 мільйона доларів.

      До речі, телекомпанія «Студія «1+1» уже встановила ціни на розміщення передвиборчої агітації у своєму ефірі. Найдешевший тариф за одну секунду менше 37 грн. У час із 6.00 до 7.00. Найдорожчий — 1 310 грн. у буденний прайм-тайм із 21.00 до 22.00.

  • У Верховній Раді оголошено перерву

    Після ранкових голосувань щодо програми діяльності уряду та законопроекту про пропорційну виборчу систему відбулося екстрене засідання фракції “Наша Україна”. >>

  • Почати знизу

    Доки український парламент, попри майданні обіцянки, не поспішає саморозпускатися, а ідея загальної децентралізації влади лишається в проектах, політики місцевого рівня вирішили взяти ініціативу в свої руки і почати ділитися досвідом та налагоджувати співпрацю з колегами, не чекаючи вказівок згори. >>

  • Вiдставили до лiкарнi

    Прокурор Черкаського району Руслан Олійник, він же син екс-мера Черкас і відомого народного депутата України Володимира Олійника, нині у реанімації. Туди він потрапив після того, як районну прокуратуру пікетували черкаські активісти, вимагаючи його відставки. >>

  • «УДАР» коліном

    Верховна Рада, котра ніяк не зважиться на «суїцид», помалу викликає гостре роздратування у найбільш палких прихильників дострокових парламентських виборів. Цього тижня із незвичною для себе різкою риторикою виступив депутат від «УДАРу» Павло Розенко, котрий заявив наступне: «УДАР» наполягатиме, щоб на одному з перших засідань через два тижні було все-таки проголосовано постанову (про саморозпуск), яка була підписана трьома політсилами... >>

  • Морозу відріжуть зв'язок,

    Як уже повідомлялося, спікер розпущеного парламенту Олександр Мороз планує скликати 4 вересня сесію ВР. На заваді цьому можуть стати досить цікаві чинники. >>