«Зніми» фотографа, допоки він не зняв тебе

27.12.2003
«Зніми» фотографа, допоки він не зняв тебе

Нiколь Кiдман.

      Для того, щоб підглядати за зірками (з фотоапаратом, звісно), фахові папараці ладні піти на все. І вдається їм, щиро кажучи, чимало: дехто, ризикуючи життям, примудряється «ловити» знаменитостей в об'єктив камери, звисаючи з даху догори ногами й витріщаючись у вікно, інші дивують публіку, встигнувши сфотографувати об'єкт «полювання», пролітаючи на водних лижах повз пляж, на якому ніжиться відома особа. А ще хтось демонструє чудеса акторської майстерності, як-от двоє папараці, котрі заради того, щоб відзняти Ніколь Кідман, пройшли суворий відбір у знімальну групу нового рекламного відеоролика парфумів «Шанель № 5», «обличчям» якого є саме Ніколь.

      Цікаво, що за сценарієм цього «кліпу» наші герої мали грати... папараці, які потайки знімають Кідман, одягнену в стилі Мерилін Монро. Скориставшись особливостями образу, «шпигуни» пронесли на знімальний майданчик справжні фотокамери й уже було намірилися наклацати купу ексклюзивних знімків (які, безперечно, продали б у «жовті» журнали за шаленою ціною) десь поблизу гримерки або й просто «за лаштунками», аж тут уважна кінозірка щось запідозрила. На вимогу Ніколь охоронці трупи перевірили фототехніку підозрілих «акторів», і все вiдкрилося. Звісно, невдах-папараці одразу вигнали й актори спокійно дознімалися в найдорожчій відеорекламі за всю історію «Шанель». Цікаво було б подивитися, що ж там такого дорогого...