Аж тисячу кілометрів за маршрутом «Одеса—Київ—Одеса» подолає мандрівник Роман Білик на незвичайному транспортному засобі. На вигляд — це звичайна ванна, до якої приєднано три колеса й кермо. Склепали ванноцикл усього за тиждень, а в матеріальному плані він «потягнув» аж на 600 доларів. «Цей агрегат був створений у шпигунський спосіб, — втаємничує у процес створення ванни на колесах Роман Білик. — Я побачив його прототип на одному мотозлеті й сфотографував з усіх боків». Правда, зізнається, що у пiдсумку все одно вийшла зовсім інша «істота».
Яким би дивним не здавався такий захід, сам експериментатор вважає, що його епатажність — зовсім не головне: «Наша акція проводиться для того, щоб привернути увагу автомобілістів до існування слабозахищених мотоциклістів, які досить часто потрапляють в аварії і гинуть у них».
На фініші незвичайної подорожі цей подвиг буде зафіксовано у «Книзі рекордів України». Роман Білик, який подолав уже половину задекларованої подорожі, розповідає, що мандрівка виявилася доволі екстремальною. «Ванна, у якій я приїхав, не була протестована, а тому час від часу ламалася», — розповідає він. Та все ж дорожні незручності й випробування варто було витримати хоча б для того, щоб побачити реакцію українців на появу такого «ванноцикла» серед звичайних автівок. Пан Роман розповідає, що до ванни на колесах наші співгромадяни ставляться так само, як до літаючих тарілок: «Люди передавали один одному легенду про ванну, яка може їздити. Всі свідки мого пересування, у яких були мобільні телефони, знімали фото або відео. Крім того, це викликало позитивні емоції у міліції», — радіє мандрівник, згадуючи, що серед таких «фотокореспондентів» був помічений і працівник дорожньої інспекції.
Начальник прес-служби департаменту ДАІ Геннадій Грибньов стосовно таких «закидів» дипломатично відмовчується, видаючи тільки сухий статистичний коментар: «Лише в минулому році внаслідок аварій на українських автошляхах загинуло понад 7,5 тис. людей, ще 60 тис. зазнали поранень, — каже він. — Тому ми підтримуємо будь-яку акцію, спрямовану на поліпшення дорожньої безпеки, нехай навіть у такий неординарний спосіб».