Дивне щось коїться з цією «забориспільською» станцією на Сирецько-Печерській лінії! Спочатку столичне керівництво виділяє гроші на будівництво об'єкта на, м'яко кажучи, малозаселеній території та малює чудові картини продовження гілки до Дарницького вокзалу, потім кілька разів змінює думку, консервує будівництво, додає грошей, знову міркує, кому потрібна та станція серед лісу, і, зрештою, коли «Червоний хутір» повністю готовий — з пандусами для інвалідів, потужними ліфтами й іншим модним начинням, коли метрополітенівці вже планувати урочисте відкриття станції восени цього року, міська влада вирішує... знову її законсерувати!
Мотив, як пояснив днями журналістам міський київський голова Леонід Черновецький, дуже простий: «Відбуватиметься консервація станції, яку будували в лісі, тому що звірі на метро не їздять». Мовляв, район, який прилягає до цієї станції, не заселений, дороги до станції немає, і місто не хоче витрачати зайві бюджетні кошти. За словами мера, Київ сконцентрує зусилля на важливіших лініях. Так, пріоритетною в будівництві метро зараз є лінія в бік Троєщини, продовження будівництва Куренівсько-Червоноармійської лінії від «Либідської» до Теремків та нові виходи на Львівській площі і на Київському залізничному вокзалі.
Власне, станція для звіряток справді мало кому потрібна, і це підтверджує прес-служба Київського метрополітену. От на Троєщині гілку пустити — там буде пасажиропотiк ого-го... Але цікаво, що завадило пану Черновецькому вчасно помітити відсутність дороги до «Червоного хутора»? Чи він раніше не знав про відсутність у місці, до якого треба добиратися «три дні полем, два дні лісом», тих самих киян, для чиїх потреб і будується метро?