Учора зранку столичних абонентів оператора мобільного зв'язку UMC чекав неприємний сюрприз: у слухавках їхніх мобілок було здебільшого глухо. Мов у танку. «З'ясувати стосунки» з оператором також було неможливо — додзвонитися до компанії UMC ніяк не вдавалося: мобільні номери екстреного зв'язку звісно не працювали через відсутність зв'язку, а на інтернет-сайті її міські номери не опубліковані.
Інформаційне агентство УНІАН навіть розповсюдило повідомлення, що має труднощі з передачею оперативної інформації через відсутність зв'язку оператора UMC, чиїми послугами користуються журналісти. Це змусило агентство шукати інші способи зв'язку зі своїми кореспондентами, аби хоч якось передавати інформацію.
«У результаті оновлення устаткування компанією «Сіменс» з вини «Сіменс» відбувся збій у роботі комутатора №1, який обслуговує центр Києва (Печерськ, Шевченківський і Солом'янський райони). Зараз ведуться роботи з відновлення зв'язку. Найближчим часом мережа працюватиме в звичайному режимі. Вибачте за тимчасові незручності», — повідомив УНІАН фахівець із зв'язків з громадськістю UMC Віталій Мухін. Натомість джерело в компанії «Сіменс» відкинуло цей закид: «Оновлення устаткування не проводилося. На даний момент немає попередніх результатів».
Ця ситуація ще раз продемонструвала «надійність» українських мобільних мереж. Наразі невідомо, чи відповість хтось за збитки, яких зазнали користувачі через відсутність «гарантійної послуги» зв'язку.