Мотодрайв-2007

Мотодрайв-2007

«Останні кілька років в Україні вiдбувається таке активне зростання моторинку, що це можна назвати вибухом, — розповів «УМ» Костянтин Тумаєв, директор фірми «Автоінтернешнл» (яка є офіційним представником «Судзукі» в Україні). — Якщо приріст вітчизняного авторинку на рік становить 40 відсотків, то моторинок збільшується на 80 відсотків на рік. Для порівняння — в Європі приріст моторинку становить 5—7 відсотків на рік. І цей вибух триватиме ще років десять». За словами Тумаєва, найактивнішими покупцями мототехніки є байкери Києва, Криму, Одеси, Харкова, Дніпропетровська. Активізувалися покупці з Закарпаття, Львівщини. Ціни на мототехніку, представлену на виставці, коливалися від тисячі доларів за скутер до 35 тисяч у. о. за туристичний мотоцикл «Хонда голд вінг».
Мототехніка українського виробництва на виставці не була представлена, незважаючи на те, що багато вітчизняних байкерів їздять на перебраних, відремонтованих та часто тюнінгованих старих «дніпрах» (дніпропетровський мотоцикл «Днєпр-12») та «касіках» (київський «К-750»). Як розповів член київського байк-клубу «Сільвер булітс» (Срібні кулі) Blаck, столичні байкери ще років десять тому намагалися переконати керівництво Київського мотозаводу активніше братися за вдосконалення своїх моделей мотоциклів, проте люди, які очолювали колись перспективне виробництво, вирішили, що краще здати площі практично в центрі міста в оренду, і тим втратили шанс заявити про себе на сучасному моторинку. Blаck із сумом повідомив, що представники «Харлей Девідсон» та фірми «Вікторі» не зацікавилися «Київмото», бо технології настільки пішли вперед, що використати активи українського мотозаводу вже неможливо.

Всі статті рубрики