Замість страждати після розриву з Олів'є Мартінесом, який уже активно крутить любов з ізраїльською моделлю, невтомна Кайлі Міноуг знаходить розраду в роботі. Незважаючи на все ще слабке здоров'я після хвороби (нагадаємо, Кайлі перенесла операцію з видалення злоякісної пухлини молочної залози), австралійська поп-зірка фактично не відпочиває. Концерти, репетиції, записи у студії, рекламні акції — 38-річній зірці просто вгору глянути ніколи. Єдине, що Міноуг досі не встигала — це дизайнерський шмат роботи. Марка білизни Love Kylie зараз перебуває на межі банкрутства: обсяги продажів елегантних ліфчиків і трусиків від поп-діви різко впали після її одужання. Та кидати дизайнерську справу співачка не збирається.
Більше того, таланти Кайлі-модельєрки найближчим часом розквітнуть новим цвітом. Як повідомляє офіційний сайт зірки www.Kylie.com, міс Міноуг підписала контракт із однією з найбільших торгових марок Європи, шведською мережею магазинів одягу Hennes&Mauritz. Кайлі розробить для цього бренду лінію пляжного одягу у стилі «богемного шику», яка вийде під назвою H&M Loves Kylie (у дослівному перекладі — «H&M любить Кайлі»).
Яким буде гонорар співачки, не повідомляється. У будь-якому разі Кайлі запевняє, що дуже рада співпраці з H&M, і насамперед тому, що йдеться саме про пляжний одяг. «Я надзвичайно люблю літо, це прекрасна пора, і все пов'язане з нею приносить мені багато радості, — каже уродженка гарячої Австралії. — Сподіваюся, мої купальники створюватимуть людям літній настрій за будь-якої погоди».
До речі, для H&M це вже не перший випадок співпраці зі знаменитостями. У цієї мережі зручного і красивого одягу «середнього» сегменту є така традиція: запрошувати для створення ексклюзивних колекцій відомих дизайнерів та постатей шоу-бізнесу. Свої моделі для H&M уже розробляли Карл Лагерфельд і Стелла Маккартні, а в березні випустить власну лінію і Мадонна.