Труси: дітям до 16 дивитися заборонено

01.03.2007

      Учора в інформагенстві УНІАН пройшла прес-конференція, під час якої представники української фірми «Ажур» (виробник елітної жіночої білизни) розповіли, що рекламу їхньої продукції заборонено. Члени комісії, яка приймала це рішення, на прес-конференцію не з'явилися. Тим часом експерти Всеукраїнської рекламної коаліції еротичного характеру в зображенні жіночої білизни не помітили. Й оскiльки білизна — це продукція не лише для дорослих, а й для неповнолітніх, то рекламісти не розуміють, чому білизну не можна рекламувати в метро та в інших громадських місцях.

      «За радянських часів, коли, як відомо, сексу не було, білизну рекламували з допомогою слогану: «труси — не розкіш, а засіб гігiєни», — розповів під час прес-конференції виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник. — І як же зараз рекламувати жіночу білизну? Без зображення самої жінки? Але ж це абсурд. Я розумію, що не обов'язково використовувати напівоголену жіночу натуру в рекламі цементу, горілки, оселедців чи там чипсів, але в рекламі жіночої білизни?!»

      Юрист з адвокатського об'єднання «Адвокатська фірма «Паритет» Борис Даневич розповів, що продукцією еротичного характеру вважається така, що «має за мету досягнення естетичного ефекту, зорієнтована на доросле населення і не збуджує в аудиторії низькі інстинкти (це вже робить продукція порнографічного плану — пояснення «УМ»). Проте він не вірить, що реклама жіночої білизни має не комерційну, а естетичну мету. «Так само тоді варто заборонити рекламу панчішних виробів, рекламу відпочинку людей біля моря або передачі каналу «Фешн», по якому демонструють колекції, в тому числі й нижньої білизни», — вважає Борис Даневич.

      Максим Лазебник розповів під час прес-конференції, що в нього є знайомі серед членів комісії — все це дуже поважні люди. «Проте жодного з них не обурила реклама жіночої білизни. Більше того, деякі члени комісії зізналися, що їх вже більш як півроку не запрошували на засідання «комісії моралі», — розповів виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції. — То виникає думка, хто ж засідає у цій комісії та хто приймає ці рішення, можливо, це сірі чиновники, які не завжди розбираються в тому, що може вважатися гарним та моральним?»

      Власник Дому модної білизни «Ажур» Віталій Новицький зізнався «УМ», що кілька років тому вирішив нікому не давати хабарів для того, щоб просувати свій бізнес. Він не виключає, що заборона реклами продукції їхнього Дому може бути своєрідним «натяком»: час дати комусь «на лапу», але не знає, хто може бути зацікавлений у такому «пресуванні» фірми.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>