Учора в інформагенстві УНІАН пройшла прес-конференція, під час якої представники української фірми «Ажур» (виробник елітної жіночої білизни) розповіли, що рекламу їхньої продукції заборонено. Члени комісії, яка приймала це рішення, на прес-конференцію не з'явилися. Тим часом експерти Всеукраїнської рекламної коаліції еротичного характеру в зображенні жіночої білизни не помітили. Й оскiльки білизна — це продукція не лише для дорослих, а й для неповнолітніх, то рекламісти не розуміють, чому білизну не можна рекламувати в метро та в інших громадських місцях.
«За радянських часів, коли, як відомо, сексу не було, білизну рекламували з допомогою слогану: «труси — не розкіш, а засіб гігiєни», — розповів під час прес-конференції виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник. — І як же зараз рекламувати жіночу білизну? Без зображення самої жінки? Але ж це абсурд. Я розумію, що не обов'язково використовувати напівоголену жіночу натуру в рекламі цементу, горілки, оселедців чи там чипсів, але в рекламі жіночої білизни?!»
Юрист з адвокатського об'єднання «Адвокатська фірма «Паритет» Борис Даневич розповів, що продукцією еротичного характеру вважається така, що «має за мету досягнення естетичного ефекту, зорієнтована на доросле населення і не збуджує в аудиторії низькі інстинкти (це вже робить продукція порнографічного плану — пояснення «УМ»). Проте він не вірить, що реклама жіночої білизни має не комерційну, а естетичну мету. «Так само тоді варто заборонити рекламу панчішних виробів, рекламу відпочинку людей біля моря або передачі каналу «Фешн», по якому демонструють колекції, в тому числі й нижньої білизни», — вважає Борис Даневич.
Максим Лазебник розповів під час прес-конференції, що в нього є знайомі серед членів комісії — все це дуже поважні люди. «Проте жодного з них не обурила реклама жіночої білизни. Більше того, деякі члени комісії зізналися, що їх вже більш як півроку не запрошували на засідання «комісії моралі», — розповів виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції. — То виникає думка, хто ж засідає у цій комісії та хто приймає ці рішення, можливо, це сірі чиновники, які не завжди розбираються в тому, що може вважатися гарним та моральним?»
Власник Дому модної білизни «Ажур» Віталій Новицький зізнався «УМ», що кілька років тому вирішив нікому не давати хабарів для того, щоб просувати свій бізнес. Він не виключає, що заборона реклами продукції їхнього Дому може бути своєрідним «натяком»: час дати комусь «на лапу», але не знає, хто може бути зацікавлений у такому «пресуванні» фірми.