Українським урядовцям таки вдалося переконати всі зацікавлені сторони досягти згоди щодо вироблення узгодженої формули ціни, за якою постачальники авіапального заправлятимуть літаки вітчизняних авіакомпаній. Нагадаємо, що конфлікт між українськими авіаперевізниками «Міжнародні авіалінії України», компанією «Аеросвіт» та постачальниками гасу ЗАТ СП «Кредо» і ТОВ «ЛУК-Авіа Ойл» розгорівся ще у січні. Саме закінчився контракт на постачання пального, а новий не був підписаний, бо постачальники мали намір суттєво збільшити ціну, з чим категорично не погодилися авіаперевізники, заявляючи, що в такому разі їхня діяльність стане збитковою.
Згідно з досягнутими домовленостями, ціну на пальне розраховуватимуть за формулою, яка є майже ідентичною до минулорічної. Таким чином, за одну тонну авіакомпанії платитимуть 570 доларів США. Саме на такій цифрі як економічно обгрунтованій і наполягали керівники «МАУ» та «Аеросвіту». За результатами наради в Міністерстві палива та енергетики під головуванням міністра Юрія Бойка та керівника Мінтрансзв'язку Миколи Рудьковського сторони домовилися, що вже найближчим часом підпишуть річний контракт.
Відмінність нової формули ціноутворення від минулорічної полягатиме в тому, що стала ціна у 570 доларів коливатиметься і щомісяця перераховуватиметься відповідно до змін світової коньюнктури, себто подорожчання чи, навпаки, здешевлення залежатиме від росту чи падіння цін на світовому ринку. «Сторони залишилися задоволеними результатами переговорів. Під час засідання Юрій Бойко наочно продемонстрував усім, що формула, від якої пропонувалося відштовхуватися, цілком прийнятна і справедлива. Вона відповідає світовій практиці ціноутворення, а її зміна напряму залежатиме від ціни на Роттердамській біржі», — повідомив «УМ» прес-секретар компанії «Аеросвіт» Сергій Куций. За його словами, досягнуті домовленості дозволять не підвищувати вартість квитків і в той же час забезпечать рентабельність бізнесу. Раніше гендиректор «Аеросвіту» Арон Майберг заявив, що конфлікт навколо поставок гасу виник через вихід на ринок нового гравця — «УкрГазЕнерго». За словами Сергія Куцого, під час наради, на якій було досягнуто домовленість, представники «УкрГазЕнерго» не були присутніми. Це дає підстави гадати, що постачальники авіапального в аеропортах України залишаються незмінними.
Водночас невідомо, чи буде введено збір при вильоті і посадках літаків за забруднення навколишнього середовища. Про таку ініціативу Кабміну раніше повідомляв перший заступник міністра охорони навколишнього природного середовища Святослав Куруленко. Тоді урядовці аргументували необхідність введення такого мита на рівні п'яти гривень. І хоча це мізерна плата в порівнянні з аналогічними ставками в країнах Євросоюзу, експерти відзначали, що це призведе до подорожчання проїзних документів для пасажирів.