Досі столиця залишалася не тільки містом із найбільш розвиненою мережею метрополітену, а й містом із найдешевшим проїздом у «підземці». У Дніпропетровську, приміром, ціна жетончика — 60 копійок, у Харкові — 75. У Києві поки що — всього 50 копійок. Поки що, бо вже навесні платити за «швидкий і комфортний вид транспорту» доведеться удвічі більше. Таку перспективу змалював заступник голови КМДА Іван Салій. Несподіваною цю заяву навряд чи можна назвати. Адже розмови про подорожчання міського транспорту вже давно лоскочуть нерви киянам. Одначе після стрибка тарифів на комунальні послуги сподіватися на те, що й транспортні ціни влада далі триматиме за віжки — марно.
Наразі ж можновладцям залишилося тільки втрясти деталі майбутнього подорожчання — коли і на скільки. Правда, ціну на проїзд у підземці вже склали — півтори гривні. Хоча міська влада вже винесла урок із подорожчання комунальних тарифів (коли їх усе-таки довелося переглядати), тож лупити втридорога за жетони поки що не буде. «Вартість проїзду в метро становитиме одну гривню. Нам би потрібно півтори гривні, але ми ж бачимо, що людям це буде важко», — заспокоїв киян Іван Салій.
Терміни подорожчання наразі розмиті. Одначе затягувати з цим влада не збирається: за попередньою інформацією, подорожчання відбудеться вже до кінця першого кварталу цього року. «Стан київської підземки такий, що далі цим не можна нехтувати», — пояснив в інтерв'ю газеті «Дело» Іван Салій.
Неважко здогадатися, що метро — це лише перший дзвіночок у хвилі транспортних подорожчань. Адже столичні тролейбуси, трамваї, автобуси і фунікулер — теж поки що коштують по 50 копійок. Одначе така «розкіш» — зовсім ненадовго. За словами пана Салія, керівництво міста вже доручило транспортному управлінню міськадміністрації розробити проект нових тарифів на проїзд на всіх видах комунального транспорту. Як пояснює заступник голови КМДА, експлуатація столичних «коліс» практично не дотується столичним бюджетом. У бюджеті Києва на 2007 рік на фінансування комунального транспорту передбачено 453 мільйони гривень. І хоча це на 107 мільйонів більше, ніж у 2006 році, погоди однак не зробить. На думку Салія, для покриття реальних витрат транспортних підприємств необхідно ще 300 мільйонів гривень.