Принаймні у цьому пресу днями запевнили на Різницькій. Нагадаємо, що літак Ту-154 авіакомпанії «Пулково», що летів з Анапи в Санкт-Петербург, розбився 22 серпня 2006 року за 45 кілометрів на північ від Донецька. На борту літака перебували 160 пасажирів і 10 членів екіпажу. Всі вони загинули.
Час минув, i українські слідчі вже завершили свою роботу. Тим більше що матеріали слідства на Різницькій збиралися передати російським колегам ще місяць тому, наприкінці минулого року, але на той час прокуратура ще не мала висновків Міждержавного авіаційного комітету. Тож цю процедуру було перенесено на січень. Цікаво, що росіяни не надто вже задоволені оперативністю українського слідства. В Генпрокуратурі зазначають, що, на думку російської сторони, українським слідством недостатньо вивчено причинно-наслідковий зв'язок між діями метеорологів із міста Анапа (звідки вилетів літак) та діями харківських диспетчерів, які «вели» російську «Тушку».
Але в ГПУ не дуже здивованi з цього приводу й зазначають, що «українська сторона не вбачає зв'язку між діями диспетчерів і падінням літака». Тепер на Різницькій чекають на ініціативу Москви щодо передачі матеріалів кримінальної справи про авіакатастрофу. Лише після цього вітчизняні слідчі збираються прийняти своє процесуальне рішення щодо харківських диспетчерів, звісно, якщо на це будуть підстави. Водночас подробиці розслідування авіакатастрофи у ГПУ не повідомляють, посилаючись на прерогативу російської сторони у розголошенні будь-яких деталей приголомшливого НП.