У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Співпраця кінозірки і топ-моделі Міли Йовович з іспанським брендом Mango (він же MNG) дуже популярний і в Україні, виявилася вельми успішною. У 2006 році Міла була «обличчям» MNG, і компанія не лише продовжила рекламний контракт на 2007-й, а й замовила колишній киянці... нову колекцію.
Амплуа дизайнера для актриси не нове, адже разом зі своєю подругою Кармен Хоук вона вже випускає одяг під брендом Jovovich Hawk. Між іншим, вбрання від Міли та Кармен користується неабиякою популярністю, особливо серед тінейджерів. Тепер міс Хоук допомагатиме своїй партнерці й у створенні міні-колекції сезону весна-літо-2007 для Mango.
Для початку дівчата створять десять суконь для «активних і космополітичних жінок, які вміють поєднувати жіночність і постійний динамізм». Колекція Jovovich-Hawk for MNG, у якій будуть представлені романтичні сукні й плаття у стилі 60-х років минулого сторіччя, з'явиться на полицях 948 магазинів Mango в різних країнах світу у квітні наступного року. Як обіцяють дизайнерки, моделі будуть вельми оригінальними й еклектичними завдяки поєднанню різних тканин — віскози й шовкового жоржету з трикотажем, бавовни й тафти тощо. У рекламній кампанії сукні представлятиме, звісно ж, Міла, яку менеджери Mango вважають втіленням «ідеального образу сучасної жінки: яскравої особистості, яка завжди впевнена у собі».
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>