НЬЮЗ-РУМ

19.12.2006
Денім

      До дорогущого найповсякденнішого джинсового одягу від Трусарді, Армані, Дольче і Габана невдовзі долучиться денім від Карла Лагерфельда. «Я стомився від складних назв», — пояснює Лагерфельд свою просту назву нової лінії «K Karl Lagerfeld». Нічого дивного — цей невтомний француз горбатиться на три марки Chanel, Fendi і власну — Lagerfeld Collection. Про гучне ім'я, від якого ви маєте щастя носити футболки по 70 євро та джинси різних фасонів від 120 до 220 євро, свідчитимуть ефектний графічний логотип бренду на гудзиках і лейблах. Презентація лінії відбудеться на виставці Bread & Butter сезону осінь-зима 2007/08, яка пройде з 17 по 19 січня в Барселоні.

Ще й тут спробую

      Поп-діва Мадонна наразі влаштувала в себе вдома дизайнерське бюро і трудиться над розробкою колекції жіночого одягу і аксесуарів під маркою «M by Madonna». Керівництво великої мережі роздрібних магазинів Hennes& Mauritz минулого тижня заявило, що в березні 2007 року одяг від Мадонни уже висітиме на вішалах у H&M. Зі шведською маркою H&M свого часу співпрацювали такі монстри моди як Карл Лагерфельд, Стелла Маккартні, датський тандем Viktor & Rolf, повідомляє сайт Fashionlook.ru, а в Мадонни це друга спроба співробітництва. Першу — влітку 2006, коли Мадонна виступила обличчям рекламної компанії H&M, маркетологи розкритикували.

      Побачимо, як Медж вдасться завоювати публіку своїми кофтинками і штанцями. Але менеджмент марки їй довіряє: «Дизайнерська лінія «M by Madonna» відобразить унікальний і незмінно гламурний стиль Мадонни. Вона завжди тонко відчуває моду і модні тенденції і... вона займається кожною деталлю нашого проекту».

Віковий ценз

      На Тижні прет-а-порте в Сан-Пауло, який відбудеться 24—29 січня, буде введено віковий ценз для моделей: хочеш на подіум — покажи паспорт. Якщо моделі виповнилося 16 років —будь ласка, дівчата-підлітки, які раніше дефілювали по «язику», тепер заборонені. Це частина національної кампанії з боротьби з порушеннями харчування, яка почалася після шокуючої новини про смерть від анорексії  дівчини-моделі. В Парижі й Мілані дівчатам до 16 й раніше не дозволялося брати участь у показах, для Бразилії — це новина.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>