«У мене була така кришталево чиста репутація, що не гріх її і підмочити», —

16.12.2003
«У мене була така кришталево чиста репутація, що не гріх її і підмочити», —

      «Є журнали широких чоловічих інтересів, а в нас одного чоловічого інтересу, але найголовнішого», — так схарактеризував особливості нового глянцевого журналу Penthouse Ua арт-директор проекту Валентин Кармінський. Цей еротичний журнал, створений Бобом Гуччіоне, відомий у чоловічому світі з 1965 року і на сьогодні видається в 17 країнах. Якщо хтось дуже розумний і хоче дізнатися історію створення надприбуткового бізнесу містера Гуччіоне, то може прочитати статтю «Головний редактор всіх «Пентхаузів» на світі» в пілотному українському номері, що буквально наприкінці минулого тижня надійшов у кіоски. Дівчиною листопада — обкладинка + 12 сторінок — є відома актриса і телеведуча Сніжана Єгорова. Напевне, таким чином вона входить у роль перед постановкою «Польових досліджень українського сексу» в Москві, бо в листопаді Сніжана стала героїнею ще однієї фотосесії у форматі «ню» для «Жіночого журналу». «Я думаю на цьому й зупинитися. Принаймні урочисто обіцяю, що в порно зніматися не буду», — заспокоїла схвильовану публіку на презентації журналу Сніжана Єгорова. А Валентин Кармінський сказав, що для пілотного номера їм потрібен був яскравий і відомий персонаж, який би викликав інтерес, тому вибір і впав на Сніжану, котра, в принципі, була морально готова до зйомок у такому форматі й у такому журналі. Колега Єгорової по Новому каналу Олег Буренін, за словами Сніжани, сказав так: «Як можна було примудритися в такому відвертому журналі знятися так цнотливо». Комплімент це чи догана, вирішувати споживачам чоловічого глянцю, але головний редактор українського «Пентхауза» Олексій Данилевський пообіцяв, що відвертість журналу буде саме такою, як її готові сприймати українські чоловіки, тобто залежатиме від вітчизняної ментальності. І ще пообіцяв якісну журналістику і публіцистику (жіноча логіка каже, що не для цього чоловіки купують «Пентхауз», ох  не для цього. — Авт.). Найголовніші видавці журналу не ставили жорстких вимог перед своїми українськими колегами: журнал має бути в єдиному стилі, жорсткість чи м'якість коригуються відповідно до національних особливостей сприйняття еротики, матеріали можна брати американські, можна ставити свої, головне — відраховувати належний процент у Нью-Йорк. Класичний франчайзинг. З тією тільки різницею, що контракт українські видавці укладали напряму з нью-йоркським офісом, а не через російських чи східноєвропейських ліцензіатів.

      Дівчиною грудня стала невідома широкому загалу модель, але чоловіки з «Пентхауза» впевнені, що це буде відкриття нової зірки. Головні вимоги до претенденток — зовнішні дані, жіночність і сексуальність, так сформулював критерії досвідчений фотограф Валентин Кармінський.

      «Пентхауз» уже в продажу, і зразу відпала проблема, що покласти під подушку кавалеру на День святого Миколая (правда, якщо йому виповнилося 18 років).

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>