Ще один привід зауважити, як швидко летить час: ніби недавно «Україна молода» входила на ринок вітчизняної преси, ніби вчора на вечірній «літучці» піднімали келихи з нагоди виходу у світ тисячного номера, а сьогодні маємо вже тритисячний. За мигтіннями щоденного конвеєра ледь устигли помітити цю «магію круглих цифр». Але що не кажіть, а цей «міленіум» — таки привід підсумувати минуле й зробити прикидки на майбутнє.
І наші друзі, і наші конкуренти, і наші опоненти визнають, що за п'ятнадцять з половиною років «УМ» стала невід'ємною частиною вітчизняної медіа-мозаїки, одним із її унікальних і по-своєму передових «пазлів». Без олігархічних «дахів» і, відповідно, без великих інвестицій ми створили конкурентоспроможний продукт, який користується популярністю в десятків тисяч наших передплатників, тобто, якщо зважити на «сімейний» формат «УМ», у сотень тисяч читачів.
«Україна молода» — газета не шаблонна. У кожному номері ми свідомо намагаємося поєднувати, здавалося б, непоєднуване за канонами медіа-бізнесу: ознаки як quality-газети («якісної», «інтелектуальної»), так і popular («масової»). Саме такий підхід дозволяє нам мати міцну, постійну читацьку базу як у містах, так і в райцентрах та селах. Саме через це нас читають як інтелігенти, так і прості трудівники. Як високочолі науковці, так і прості хлібороби. І сиві діди, і люди середнього віку, і тінейджери-школярі. Більше в Рівному й Черкасах, аніж у Луганську й Сімферополі, але така вже доля україномовного видання. (Водночас — величезна подяка Михайлові Григоровичу Недiльку з м. Донецьк, який ще вчора прислав e-mail'ом щирі вітання з тритисячним «УМом».)
Наш №3000 припадає на розпал передплатної кампанії. Для газет це — як вибори для депутатів. Газетярі мають перебувати навіть у кращому тонусі, ніж політики, адже за своїх «виборців»-передплатників вони змагаються не раз на чотири роки, а щоосені, включно з весняними та літніми «довиборами». Сподіваємося, що, попри зростання передплатної ціни (повірте — виною тому зовсім не наша жадоба наживи), і з цієї кампанії ми вийдемо з гідними показниками, утримаємо й зміцнимо нинішній високий наклад. Важливо, що значна частина цього тиражу, на відміну від тиражів інших щоденних газет, складається саме з передплати, тобто «УМ» регулярно отримує кредит довіри тисяч і тисяч своїх читачів на багато місяців наперед. Дякуємо вам за це, наші дорогі друзі. Ми й надалі виправдовуватимемо вашу довіру.
Так, це непросто. Непросто, як змагатися в цій країні за все українське, відстоювати національне й залишатися при цьому у фінансових «плюсах». Але «Україна молода» завжди залишатиметься патріотичною, націонал-демократичною, правою, по-хорошому консервативною в сенсі політики газетою. Кожен номер «УМ» — це рух поршня у двигуні загальної українізації України. Таке наше чітке переконання, і ваше, сподіваємося, теж, шановні читачі. Ми не відступимо. Як не відступимо у відстоюванні журналістської об'єктивності.
«УМ-3000» фактично припадає на другу річницю Помаранчевої революції, і це ще одна нагода заявити про вірність її ідеалам. Замість розчаровуватися ми збираємо сили й піднімаємо не нами втоптаний у багно помаранчевий прапор. «Україна молода» була, є й залишатиметься газетою небайдужою та гострою, тим паче що на суспільно-політичних фронтах боротьбу з навалою хамів, бандитів та москвофілів нам потрібно починати майже з нуля.
А на першій сторінці цієї газети — аж три нулі після трійки. Піднімаючи за це келихи, ми піднімаємо тост за нові успіхи й повідомляємо нашим читачам, що в новому році «Україна молода» прийде до них в оновленому вигляді, з поліпшеним дизайном шпальт, яскравішою подачею матеріалів.
Ходімо далі.
Будьте з розУМом — а ми попрацюємо!
З повагою та любов'ю, щиро — ваш колектив «України молодої».