Авіалайнер, який є власністю запорізької компанії «Мотор Січ», здійснював політ за маршрутом «Київ—Анкара». На борту перебувало 27 пасажирів і сім членів екіпажу. Приблизно опівдні командир Ан-140 попросив дозволу на вимушену посадку, мотивуючи потребу несправністю одного з двигунів літака, повідомили в Запорізькому облуправлінні МНС. Голова облдержадміністрації Євген Червоненко долучився до координації дій відповідних служб, перебуваючи в Києві на з'їзді партії НСНУ...
Місцем екстремальної посадки було обрано летовище міжнародного аеропорту «Запоріжжя». Сюди прибули бригади вогнеборців і «швидкої допомоги». Повітряним лоцманам й екіпажу вдалося забезпечити безаварійне приземлення лайнера. Ніхто не постраждав. Пасажирів переправили на інший літак компанії «Мотор Січ», і Ан-47 із летовища «Запоріжжя» о 14.53 взяв курс на турецьку Анкару.
Фахівцям належить з'ясувати причини збою у роботі двигуна (чи двигунів). Але по тому, як 14 листопада прибулі з Києва експерти розпломбують Ан-140, доведеться, вірогідно, з'ясовувати причини і вибору для аварійної посадки саме Запорізького летовища. Адже на момент виникнення екстремальної ситуації літак перебував неподалік Одеси. Екіпажу довелося вести лайнер кількасот кілометрів — без будь-яких гарантій для мешканців населених пунктів, над якими вимушено летів аварійний Ан-140.
Дивний ризик можна пояснити передовсім небажанням компанії «Мотор Січ» віддавати лайнер на огляд і ремонт «чужим», а також вірогідністю відправлення пасажирів до Анкари (скажімо, з Одеси, Херсона чи Миколаєва) літаком вже не моторсічівської компанії. Аби уникнути збитків, власники «Мотор Січі» могли лобіювати доведення Ан-140 до рідного Запоріжжя.