Чергова порція нововведень чекає на пасажирів залізниці. Не встигли ми наїстися обіцяних борщів у швидкісних електричках, як будемо незабаром розраховуватися за постіль прямо біля каси. Саме такий метод «зведення рахунків» пропонує «Укрзалізниця» своїм клієнтам. Найближчим часом, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», пасажири міжміських потягів, за бажанням, зможуть оплачувати постіль у залізничних касах. При цьому білизна у вартість квитка як не входила, так і не входитиме, зазначив начальник Головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Леонід Лобойко. «Треба виключити доступ провідника до грошей, і тоді проблема буде розв'язана», - наголосив він. До речі, як доказ слів пана Лобойка, - статистика. За останні три місяці контролюючими службами «Укрзалізниці» виявлено 157 фактів повторного використання 190 комплектів постільної білизни. Звільнено 11 провідників і два начальники поїзда.
Приємна новина чекає тим часом на пасажирів «дизелів». Днями гендиректор «Укрзалізниці» Володимир Козак підписав телеграму, в якій рекомендує знизити з 13 листопада до 31 грудня на п'ять відсотків тарифи на перевезення пасажирів у потягах iз дизельною тягою приміського сполучення. Пояснення просте - знизилися ціни на нафтопродукти (щоправда не «завдяки зусиллям уряду», як зазначають чиновники, слід визнати - така нині світова тенденція). «Що стосується електропоїздів, то ціна на електроенергію зростає. Тому знижка - тільки для дизельних поїздів», - відзначив Леонід Лобойко. Є новина і для роздратованих затримками поїздів пасажирів - «Укрзалізниця» планує ввести компенсації частини вартості квитка за запізнення потягів більш ніж на годину. «Напрацьовується програма щодо боротьби із запізненнями поїздів. Часткова компенсація за запізнення - це лише перший її етап. Робота в даному напрямку буде продовжуватися», - повідомив Леонід Лобойко. Така практика широко використовується в Європі. Виплати компенсацій мають стати серйозним стимулом для залізничників дотримуватися графіка руху. «Ми вперше піднімаємо питання запізнень. Це великі кошти: ми плануємо компенсувати пасажирам три відсотки вартості квитка у разі запізнення потяга більш ніж на годину. За рік для «Укрзалізниці» це становитиме близько трьох мільйонів гривень»,- наголосив начальник Головного пасажирського управління.