«Хортиця» змінює зовнішній вигляд? Саме це питання спало на думку, коли я побачив телевізійний ролик і білборди: «Новий знак абсолютної якості чекайте в листопаді».
У самій компанії відмовилися від будь-яких коментарів щодо самих нововведень і того, що їх викликало, пообіцявши організувати прес-конференцію в середині листопада.
Однак, використовуючи особисті журналістські зв'язки, від одного зі співробітників компанії, який побажав залишитися невідомим, вдалося дізнатися, що в самій компанії зміні зовнішнього вигляду пляшки не надають особливої уваги. «Для нас основне - абсолютна якість продукції і абсолютний захист від підробок. За три роки існування у «Хортиці» не було жодної підробки. Щоб їх не було й надалі, «Хортиця» змінила зовнішній вигляд, модернізувавши три із семи ступенів захисту».
Що змінилося?
По-перше, ідентифікаційний номер, який присвоюють кожній одиниці продукції, зберігають у комп'ютерній базі заводу. Раніше його наносили чорнилом, а тепер - лазером, який не має аналогів в Україні.
Друге - ексклюзивний ковпачок, який самознищується. Тепер на нього наносять голографічний захист. А для виготовлення нової етикетки застосовують технологію мікродруку, як на грошових знаках. Усе це можна побачити на власні очі вже в листопаді.
На думку експертів ринку, інвестиції на захист свого продукту є не тільки даниною поваги до споживача, а й по суті інвестицією в майбутнє компанії. Адже ми неодноразово були свідками того, як продукція відомих брендів, що вийшла на ринок, через деякий час псувалася, оскільки її починали підроблювати, як тільки вона ставала популярною. Але час виходу на ринок брендів-одноденок минув. Майбутнє - за компаніями, які здатні нести відповідальність перед споживачами.
Дмитро РОЛИК.