Кінець епохи короля. Король уже новий!

24.10.2006
Кінець епохи короля. Король уже новий!

Алонсо з iспанським прапором. (РЕЙТЕР.)

      Перед останнім етапом у Бразилії лише найпалкіші прихильники «Феррарі» сподівалися, що Міхаель Шумахер зможе завершити свою кар'єру в «королівських перегонах», здобувши титул чемпіона світу. Для цього, нагадаємо, потрібно було, щоб німець переміг, а Фернандо Алонсо не набрав жодного залікового очка. Напередодні іспанець заявив журналістам, що пропустить Шумахера-старшого вперед без боротьби, якщо той спробує його обійти. Не по-чемпіонськи, але прагматично. Однак особливо напружуватися Алонсо й не довелося. Річ у тім, що лідер «Скудерії» невдало відкатав кваліфікацію, посівши за її підсумками лише десяте місце (перше дісталося його партнерові по команді, бразильцеві Феліпе Масса).

      І все ж найголовніше, що міг зробити Міхаель на прощання, він зробив: подарував глядачам видовище, яке останнім часом у великому дефіциті в «королівських перегонах». У той момент, коли після аварії Ніко Росберга на трасу виїхала машина безпеки, Шумі йшов уже шостим. Відразу після рестарту легендарний екс-чемпіон проскочив у внутрішній поворот, випередивши Джанкарло Фізікеллу. Красиво, чорт забирай! Але тут червоний болід німця раптом занесло - як виявилося, через прокол заднього лівого колеса.

      Шумахер проїхав ціле коло, заїхав у бокси і повернувся на трасу останнім, 19-м (!), поступаючись лідерові цілим колом. Та Міхаель не знітився від вибриків долі, а почав демонструвати найшвидше проходження кожного кола! Поступ дещо призупинився, коли попереду знову з'явився болід Фізікелли із конкуруючої «стайні». Червоний Барон тиснув на італійця доти, доки він не помилився, пропустивши Міхаеля на п'яте місце.

      Наступна жертва була досить символічна - Кімі Райкконен, який наступного сезону прийде в «Феррарі» саме на місце Шумахера-старшого. Фін захищав четверту позицію дуже агресивно і принципово, але не витримав. Щоб зійти на третє місце, Міхаелеві залишалося обійти лише Дженсона Баттона, однак до фінішу було вже тільки два кола. Тож на більше Шумі не вистачило. Дембельським акордом для нього став лише рекордний час цих перегонів, який він встановив на передостанньому колі.

      Алонсо тим часом їхав, як і обіцяв, надто акуратно й дозволив бразильцеві Масса виграти на батьківщині. Востаннє таке траплялося аж у 1993 році, коли тут тріумфував Айртон Сенна. Феліпе не приховував своїх почуттів: « Бразильці тринадцять років не вигравали вдома, але наша фантастична машина зробила мене найщасливішою людиною у світі». Що відбувалося на переповнених трибунах «Інтерлагоса», коли в нас уже був ранок понеділка, можна передати, лише нагадавши, як у Бразилії виглядають карнавали.

      Зі спортивної ж точки зору дива не сталося - Алонсо став дворазовим чемпіоном, команда «Рено» виграла Кубок конструкторів. А от що чекає «королівські  перегони» в майбутньому, сказати важко. Звичайно, «за сценарієм», на здобуття титулу має піти Кімі Райкконен - уже як пілот «Феррарі». Але свої приховані плани є і в інших «стаєнь». У світі величезних грошей не варто виключати й сюрпризу у вигляді... повернення семиразового чемпіона «Ф-1» Шумахера й на чолі іншої команди. Принаймні подібна інформація вже «гуляє» в інтернеті...

ТАБЛО

Чемпіонат світу з автоперегонів «Формула-1». 18-й етап

Гран-прі Бразилії («Інтерлагос»).

72 кола (309,024 км)

      Залікова вісімка: Масса («Феррарі») - 1:31.53,751; Алонсо («Рено») - відставання 18,658; Баттон («Хонда») - +19,394; М. Шумахер («Феррарі) - + 24,094; Райкконен («Макларен») - +28,503; Фізікелла («Рено») - +30,287; Баррікелло («Хонда») - +40,294; Де Ла Роса («Макларен») - +52,863.

      Підсумковий залік пілотів: Алонсо - 134 очки, М. Шумахер - 121, Масса - 80, Фізікелла - 72, Райкконен - 65, Баттон - 56, Баррікелло - 30, Монтойя («Макларен») - 26, Хайдфельд («БМВ-Заубер») - 23, Р. Шумахер («Тойота») - 20, Де Ла Роса («Макларен») - 19, Труллі («Тойота») - 15, Култхард («Ред булл») - 14, Уеббер («Уїльямс»), Вільньов («БМВ-Заубер») - 7, Кубіца («БМВ-Заубер») - 6, Росберг («Уїльямс») - 4, Клін («Ред булл») - 2, Ліуцці («Торро россо») - 1.

      Підсумковий залік Кубка конструкторів: «Рено» - 206, «Феррарі» - 201, «Макларен» - 110, «Хонда» - 86, «БМВ-Заубер»-36, «Тойота» - 35, «Ред булл» - 16, «Уїльямс» - 11, «Торро россо» - 1.