Хоча Рівненська міська профспілка незалежних перевізників (таксистів) і належить до новонароджених організацій, та з нею рахуються. Бо створювалася не задля «галочки» у звітній документації, а для реального захисту водіїв. Виникла ж вона лише три місяці тому у відповідь на плани міського голови Рівного Віктора Чайки поступово витіснити приватників з ринку перевезень шляхом збільшення ставки єдиного податку і створення різноманітних пільг службі радіотаксі «0-59», що перебуває під особистим патронатом мера. До речі, жоден із керівництва профспілки зарплати не отримує, а ті 5 гривень щомісячного внеску, які зобов'язується сплачувати кожен новий член профспілки, йдуть на реальну допомогу водіям — на ремонт авто, лікування тощо.
Нещодавно профспілка, яка нині об'єднує понад 180 членів iз приблизно 1500 зареєстрованих у Рівному перевізників, звернулася до міського голови з попередженням, що 10 грудня, у день чергової сесії Рівнеради, здійснить автопробіг центральною вулицею обласного центру. Мета заходу — привернути увагу громадськості до проблем таксистів. Адже, на думку більшості таксистів, 90 гривень єдиного податку на їхню підприємницьку діяльність — сума зависока. Згідно з підрахунками профспілки, заробіток таксиста становить 300—400 гривень на місяць, а якщо розділити його на всіх членів сім'ї, яких утримує перевізник, виявиться нижчим не лише «споживчого кошика», а й мінімальної зарплати, встановленої у державі.
Водночас на ринку послуг iз перевезення працює чимало осіб, які «таксують» без будь-якої реєстрації і нерідко за тарифом, вищим від встановленого в зареєстрованих підприємців. Ось і виходить, що перевізники Рівного нині поділені на «чорних» і «білих». «Чорні» працюють у межах законодавчого поля й наповнюють державні скарбнички різних рівнів, «білі» — винятково на себе, не сплачуючи жодних встановлених державою платежів і опинившись у такий спосіб у вигіднішому за «законних» таксистів становищі.
Саме з цих причин на останніх зборах членів профспілки й було ухвалене рішення про висунення двох вимог до міської влади: по-перше, про зменшення ставки єдиного податку для таксистів до 50 гривень, а по-друге, про боротьбу влади з таксистами-«нелегалами».