Скромність віднедавна - не головна риса характеру української фешн-індустрії. У минулий четвер у нескромній близькості від бутіка Escada, на вулиці Володимирській, відкрився авторський бутік 26-річного українського дизайнера Євгена Фененка. Презентація зібрала нескромну кількість гостей - у суворому чорному квадраті магазину ведуча «Світських хронік» Катя Осадча, яка, до речі, у вересневому номері російського Vouge виступила гідом по модному Києву, не могла знайти місця для проходки перед камерою і для інтерв'ю з віпами. Найголовніших віпів було два - президент модельної агенції Karin Влада Литовченко, яку «іменинник» вибрав обличчям колекції, і відома модниця, радник міського голови з економічних питань Олександра Кужель. Інші світські персони прийшли зразу в ресторан, де обмивали бутік і демонстрували колекцію.
«Бутік у центрі міста - це дорого», - почала я здалеку. - «Так, - розуміюче посміхнувся Євген Фененко, - але я старався». Звідки у 26-річного дизайнера капітал на такий серйозний магазин, залишається таємницею, версію зі щедрим татусем наполегливо розвіювали дівчата з піар-агентства, яке проводило захід: кажуть, тато - музикант у Луганському симфонічному оркестрі. Бутік проте виглядає солідно - чорні текстильні шпалери з тисненням, дві кришталеві люстри, оправлені в сріблястий метал, сріблястий логотип EF. А на кронштейнах розвішаний одяг, призначення якого - урочисті події. Євген Фененко сказав «УМ», що його публіка - світські персонажі, або як їх ще називають на американський манер «селебріті», які пурхають з тусовки на тусовку і змушені міняти «крильця». Повсякденного одягу, або по-іншому casual, у бутіку немає. Половину асортименту займає остання колекція Фененка, показана в рамках Trade Mark Defile - задрапіровані по фігурі сукні, оксамит, тафта, шовк, гобелен у класичному вечірньому виконанні. Дизайнер каже, що асортимент оновлюватиметься щомісяця - відсотків на 25-30, а невдовзі планується відкриття ще одного бутіка і також у центрі міста. Цікаво, що коли Євген не мав власної торгової площi, а продавав одяг у магазині на Прорізній поруч з іншими марками, саме його вбрання за порадою друзів вибрала для однієї з програм «Зіркового дуету» Маша Єфросиніна.
У нескромних дизайнерів і ціни нескромні. Шубку зі стриженого кролика з шифоновими вставками оцінили в 49000 гривень. Хороші «селебріті» живуть у нашій країні.
ДО РЕЧІ
Компанія Helen-Marlen Group, яка є лідером на українському ринку з продажу одягу, аксесуарів класу люкс, взяла на себе підвищені зобов'язання перетворити київський Пасаж на квартал люксового шопінгу, ще один претендент на київський Фобур Сент-Оноре. В цьому році подружжя Кавицьких уже відкрило мультибрендовий бутік «Пасаж, 15», де представлені такі марки як Chloe, Marc Jacobs, Luisa Beccaria, Diane von Fursenberg вперше в Україні з'явилася колекція Giambattista VALLI, а невдовзі в Пасажі мають відкрити монобрендові бутіки Gucci, Salvatore Ferragamo і улюблений бренд Юлії Тимошенко louis Vuitton. Слід зауважити, що не всі європейські столиці можуть похвалитися такими монобрендовими бутіками.