Учора викладачі й студенти Національного медичного університету імені Олександра Богомольця приймали вітання з нагоди 165-річчя навчального закладу від представників МОЗу, секретаріату Президента, ВР і Кабміну. На урочистостях, які проходили в Національному палаці мистецтв «Україна», гості дякували викладачам університету за гарну підготовку кадрів, дарували презенти та згадували досягнення закладу, історія якого почалася 1841 року. Віктор Ющенко, який особисто приїхав на свято, вручив державні нагороди викладачам навчального закладу. Крім того, Президент зауважив, що відтепер він бере медичну галузь під особистий контроль, а керівника стратегічної галузі (міністра Юрія Поляченка) вводить до складу Ради Національної безпеки й оборони.
За роки існування вчені медичного факультету Київського університету здійснили не одну сотню наукових досліджень. Серед них чимало загальновідомих наукових праць світового значення. Так, 1890 року Олександр Павловський ввів у практику кип'ятіння хірургічних інструментів в однопроцентному розчині соди. 1909 року Василь Образцов і Микола Стражеско вперше дали клінічний опис тромбозу вінцевих артерій серця, а це заклало основи прижиттєвої діагностики інфаркту міокарда. 1911 року Данило Заболотний вперше виділив від дикого гризуна культури збудника чуми і підтвердив таким чином свою гіпотезу про те, що дикі гризуни (ховрахи, тарбагани) є носіями чумного мікроба в природі. Учений встановив шляхи передачі бубонної і легеневої чуми й довів лікувальний ефект протичумної сироватки.
Сьогодні університет імені Олександра Богомольця також не пасе задніх у науковому житті країни. Так, професори й доктори наук зараз працюють над удосконаленням існуючих і розробкою нових методів антимікобактеріальної та патогенетичної терапії у хворих на туберкульоз легень. Крім того, дослідники вивчають можливості немедикаментозної корекції артеріального тиску за допомогою дієтотерапії, розробляють препарати для лікування цукрового діабету, астми, серцево-судинних, онкологічних та інфекційних хвороб, а також запроваджують методи оптимізації навчання та виховання студентів у вищих медичних навчальних закладах.