У неписаному кодексі істинного британського джентльмена є одне золоте правило: костюм джентльмена в жодному разі не має виглядати новеньким, «з голочки». Він, звичайно, має бути модним, у нього свої аристократичні забаганки, але вигляд щойно з ательє — ніколи, це несмак. Це правило англійських джентльменів поширилося на всю світову моду, де джинси розірвані і з ефектом заношеності, піджаки — зістарені, зістарене золото і бронза в аксесуарах і кольорах краще, ніж блискуче. Якщо врахувати, що в наступному сезоні в моду повертається стиль гранж, то відкриття в Україні підприємства RGT-Україна, яке надаватиме послуги дизайнерам і підприємствам легкої промисловості з кінцевої обробки одягу, вибілювання, зміни кольору, виглядає якнайдоречніше.
Фабрика RGT-Україна — це сьоме підприємство в групі компаній Dr.Dietrich Bock&Partner, яка контролює швейне виробництво і пральні в Німеччині і Румунії. «У 1996 році в Румунії не було жодної пральні такого типу, — каже засновник компанії Дітріх Бок, — зараз їх там 25. І на цих фабриках щодня обробляється 250 тисяч одиниць одягу. Сподіваюся, ця галузь промисловості почне такими ж темпами розвиватися і в Україні».
На Новоград-Волинській фабриці за добу можна «випрати» і «зварити» 50 тисяч вдяганок, але підприємство завантажене на 10% — не такі потуги в української легкої промисловості. До того ж частина вітчизняних швейних підприємств працює за радянськими стандартами, у них немає досвіду створення одягу, який проходить подальшу термічну обробку. Західні «легковики» створюють вбрання з припусками на «усадку-утруску» після обробки, розраховують, щоб на кінцевому етапі річ набрала того розміру, який зазначений на ярлику. А в подальшому оброблений одяг краще «поводиться» зі своїм власником — лiпше носиться, не змінює розмірів, стає більш практичним. Недарма першими клієнтами української фабрики-пральні стала торгова марка Hugo Boss, західні виробники спортивного, повсякденного або дорогого демократичного одягу піддають такій обробці до 70% своїх виробів. Німці інвестували в Новоград-Волинську фабрику близько 4 мільйонів євро і, думаю, змусять розкочегарити нашу легку промисловість. Незабаром у радіусі 500 кілометрів від міста планується створити низку швейних підприємств, що означає 10 тисяч нових робочих місць. До речі, підприємство займає територію 32 тисячі квадратних метрів, на 4 тисячах розміщена фабрика, решта — простір для розширення.
З новим підприємством, єдиним з такими технологіями в Україні, вже встигли поспівробітничати торговий дім «Михаїл Воронін», «Відіван», «Дана» (Київ), «Ролада» (Львів), «Поділля» (Вінниця), «Юлта» (Бердичів) та інші. А відомий український дизайнер Олександр Гапчук «зварив» там свою джинсову колекцію весна-літо-2007, яку має незабаром представити на Ukrainian Fashion Week.