Інженери-науковці придумали, як уберегти хмарочоси від літаків, а пасажирів— від смерті. Як повідомляють РIА «Новости» з посиланням на бельгійські ЗМІ, європейський авіабудівний консорціум Airbus при підтримці Єврокомісії працює над створенням авіалайнера нового покоління. Експлуатація цього літака дозволить уникнути терактів, схожих на ті, що були здійснені в Нью-Йорку 11 вересня 2001 року.
Система безпеки літака у разі ліквідації терористами пілотів не дозволить злочинцям управляти повітряним транспортом. Літак і надалі збереже заданий спочатку екіпажем курс. Змінити його зможуть лише наземні диспетчерські служби. Для захисту кабіни пілотів від проникнення терористів буде використано біометричні технології.
До речі, як повідомляє ТСН, після сумнозвісних нью-йоркських подій, серед традиційних фобій пов'язаних із літаками, з'явилася ще одна — страх перед терактами в повітряному транспорті. У США, за статистикою, цього боїться кожен четвертий пасажир. У Західній Європі — кожен восьмий, у пострадянських країнах — один із десяти. Відповідно, збитки, спричинені спадом попиту на авіаперельоти, перевізники намагаються компенсувати збільшенням ціни на квиток.
А ТИМ ЧАСОМ...
Концерн «Аеробус» успішно завершив серію випробувальних польотів із пасажирами на борту найбільшого у світі авіалайнера А-300, який розпочне обслуговувати комерційні рейси з грудня цього року. Один із чотирьох випробувальних польотів був нічним. Пасажири залишилися задоволені, особливо просторим салоном, електронним обладнанням кожного місця з доступом в інтернет. Екіпаж у свою чергу стверджує, що на великій швидкості та висоті практично не відчувається вібрації.