Міський голова Тернополя Роман Заставний виступив з оригінальною ініціативою щодо благоустрою обласного центру. Коштів для цього в бюджеті хронічно бракує, а практика «випрошування-примушування» щодо підприємців довела свою низьку ефективність. Тому нова влада вирішила піти дещо іншим шляхом — взаємної зацікавленості. Найближчими днями вона звернеться до підприємців та фірм міста з пропозицією взяти посильну участь в облаштуванні тернопільських вулиць, площ, скверів та парків взамін на безкоштовну і безстрокову рекламу саме в місцях, так би мовити, прикладання зусиль. Тобто якщо котрась фірма, приміром, готова виготовити чи закупити лавочки для скверу, то вона матиме повне право розмістити на кожній iз них свою назву чи логотип, відтак вони красуватимуться, доки ті лавочки там стоятимуть. Те саме стосується огорож, обладнання дитячих майданчиків, каналізаційних люків, дорожнього покриття — словом, всього, що стосується благоустрою. Є, наприклад, задум викласти фігурною тротуарною плиткою центральний майдан міста, і ті, хто фінансово долучиться до цієї справи, обов'язково будуть на ній «увіковічнені».
Міська влада сподівається, що новація сприятиме і збереженню міського майна, адже навряд чи меблева фабрика, для прикладу, дозволить підривати свій імідж поламаними «іменними» лавками. А для того, щоб впорядкувати процес реалізації безсумнівно цікавої ідеї, у місті зараз проводиться повна інвентаризація, відтак підприємцям та фірмам буде розіслано спеціальні звернення вже з конкретним переліком об'єктів, які можуть прославити їхні імена і водночас зробити красивішим і комфортнішим рідне місто.