Останнє піке

29.08.2006
Останнє піке

Не всi тiла в чорних мiшках опiзнано. (Фото РЕЙТЕР.)

      Бiля Донецька, де розбився минулого тижня пасажирський літак ТУ-154 «Пулковських авіаліній» із російськими громадянами, завершено пошукові роботи. Так само закінчився і процес ідентифікації жертв катастрофи, за якими звернулися родичі. За останніми даними, впізнано 82 тіла загиблих — на них уже оформлено всі документи (нагадаємо, загалом же загиблих 170 осіб, із них 45 — діти, а також 10 членів екіпажу). Крім того, є загиблі, ідентифіковані частково, і родичі ще не прийняли остаточного рішення щодо їхнього захоронення, за 15 жертвами досі не звернулися родичі, повідомляє «Кореспондент». Тіла, котрі вважають невпізнаними офіційно, залишатимуться в Донецьку, доки їх повністю не ідентифікують або не ідентифікує експертиза. Для цього всі проби на ДНК направлено в лабораторію до Ростова.

      Тим часом практично всі родичі загиблих уже повернулися додому й готуються до важких похоронів. Одного з пасажирів фатального рейсу — Павла Дриганова — вчора поховали у Харкові — так захотіла мама загиблого, яка мешкає в Україні. З Анапи капітан другого рангу військово-морського флоту Росії Павло Дриганов повертався до місця служби у Санкт-Петербург. Більшість упізнаних жертв — петербуржці. До Санкт-Петербурга напередодні було відряджено два рейси з родичами загиблих (загалом 147 людей) та літак зі страшним вантажем — тілами їхніх близьких. Усього загиблих відправляють через Санкт-Петербург у дев’ять  регіонів Росії.

      В Анапі у суботу пройшли перші похорони жертв катастрофи ТУ-154. Як повідомляє УНІАН, витрати на поховання взяла на себе адміністрація міста. Сім'ї кожного жителя Краснодарського краю, який загинув в авіакатастрофі, буде виплачено 500 тисяч рублів. Тривають похорони у Санкт-Петербурзі: 74 загиблих ховали у неділю та вчора. Члени ж екіпажу російського літака Ту-154 будуть поховані на петербурзькому кладовищі в середу, повідомляє «Форум». Родичі командира корабля Ігоря Корогодіна ховатимуть його окремо від екіпажу на кладовищі в Пушкіно (передмістя Петербурга). Hаразі остаточне рішення не ухвалене, і родичі решти членів екіпажу закликають рідних Ігоря Корогодіна поховати весь екіпаж разом — така вже склалася сумна традиція.

      Тим часом завершилися роботи й на місці падіння літака — тепер про страшну катастрофу нагадує лише випалена трава та живі квіти. Всі уламки авіалайнера вивезено з місця катастрофи, і фахівці МНС Російської федерації здійснюють контрольний огляд території. На місці падіння літака завершене повне санітарне очищення території.

       Що ж призвело до трагедії, мають показати дані «чорних скриньок»: їх обіцяють розшифрувати вже цього тижня. Зараз же розглядається чимало версій катастрофи: чи не найбільш імовірною експерти називають людський фактор. Спершу російські ЗМІ переводили «стрілки» на харківський диспетчерський пункт, куди передали літак диспетчери російські. І пояснювали провину наших експертів: начебто пілоти хотіли обійти грозу стороною, а наші диспетчери їм такої можливості не надали. Однак Микола Рудьковський, міністр транпорту України, спростував цю інформацію, зазначивши, що, на думку технічної комісії, поки що немає жодних підстав пред'являти претензії до диспетчерської служби України. А публікації в пресі щодо помилок диспетчерів, мовляв, не мають під собою підстав, повідомляє УНІАН. У самій Росії існує ще одна неофіційна версія трагедії — ціни на пальне. Саме через них літак був змушений не обходити грозу стороною, а підніматися на 11 з половиною тисяч метрів — висоту для нього граничну й небезпечну. Адже, кажуть, російських пілотів за економію пального преміюють, а за надмірне використання накладають штрафи. Так начебто пілоти вирішили «викрутитися» дешевше для себе. Так чи інакше — має з'ясувати комісія з розслідування.

      Тим часом міністр транспорту РФ Ігор Левітін від імені уряду Російської Федерації висловив подяку керівництву України, а також особисто голові Донецької облдержадміністрації Володимиру Логвиненкові та голові Донецької облради Анатолію Близнюку за організацію рятувальних робіт і сприяння в проведенні розслідування причин авіакатастрофи. Свою вдячність за підтримку в зв'язку з авіакатастрофою Українській державі та всім українцям висловило також і російське Міністерство закордонних справ.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>