«Бойові дії» під Новобогданівкою на добу «з гаком» зупинили «серед степу широкого» кримські потяги. «Укрзалізниця» в такій екстремальній ситуації виявилася зовсім безcилою, причому на екстрiм відомство списувало навіть власні «проколи». Як повідомляє наш кримський власкор Василь Садовський, коли 282-й («Сімферополь—Київ») пустили об'їзним шляхом через Херсон, начальник потяга заздалегідь замовив воду. Однак у Херсоні відмовлялися заправляти вагони, не було, мовляв, ніякої заявки, тож і води не буде. І потяг попрямував далі без обумовленого правилами добового запасу рідини. Ясна річ, ситуація викликала чимало нарікань з боку пасажирів, які не одну годину просиділи в розпечених вагонах без води. Така ж доля спiткала i пасажирiв поїзда «Севастополь—Донецьк», який через вибухи в Новобогданівці спізнився з прибуттям на 26 годин.
За словами пасажирів, поїзд зупинявся практично щогодини, довго стояв у безлюдній місцевості. Люди з нетерпінням чекали прибуття на якусь станцію, щоб купити води і продуктів, оскільки від сильної спеки продукти, взяті з собою в дорогу, зіпсувалися. Пасажири одного з плацкартних вагонів розповіли, що провідники пропонували їм лише мінеральну воду по 4 гривні за півлітра і пиво по 7 гривень за пляшку. І лише близько 15 години 20 серпня до потяга підвезли мінеральну воду в трилітрових пляшках, яку роздавали людям безплатно.
Водночас працівники вагону-ресторану поїзду «Севастополь—Донецьк» розповіли, що з шостої години ранку в неділю вони безплатно годували дітей до 8 років. За ініціативою заввиробництвом, дітям (а їх у потязі їхало близько 150) приготували обід. Малюків годували супом з індички і хлібом. Крім того, у другій половині дня дітям до 10 років роздавали сухі пайки (чипси, печиво двох видів, вафлі, солодкі палички) і воду. Втім, за словами пасажирів, у багатьох вагонах про це ніхто не чув, хоч про безплатне харчування дітей їм мали б розповісти провідники.
Багато хто з пасажирів (переважно громадяни Росії), які ночували в степу, навіть збираються судитися з «Укрзалізницею». Люди, які їхали за маршрутом «Феодосія—Харків» та «Київ—Євпаторія», були обурені не стільки непередбаченою зупинкою, скільки «совковим» сервісом залізничників.