Валізи від МакКуіна
«Сумчата» компанія Samsonite, яка славиться надійністю, якістю та бездоганним стилем, відтепер отримала шанс прогриміти в номінації «екстравагантність» і «оригінальність». Річ у тім, що Samsonite підписала угоду з британським дизайнером Олександром МакКуіном на розробку лінії валіз під назвою Samsonite Black Label by Alexander McQueen, запуск якої відбудеться вже восени. Плануючи наступного року круту подорож, слід врахувати, що навесні 2007-го «маккуінівські» валізи вже з'являться у фірмових бутіках дизайнера, в магазинах Samsonite Black Label і дорогих універмагах.
Почерк Армані
Джорджіо Армані — італієць із бездоганним смаком — заявив, що найближчим часом планує відкрити в кількох світових столицях мережу елітних ательє Fatto A Mano Su Misura («Ручна робота за індивідуальними мірками»), на одне з перших претендує Лондон. Кожний, відвідувач ательє (тобто не кожний, а кожний багатий відвідувач) зможе безперешкодно замовити костюм від Армані, зшити за індивідуальними мірками, при цьому ще й посперечатися з майстрами щодо тканини, кольору, розміщення кишень і буквально кожної складки. Другий такий костюм на вулиці точно не зустрінеться, тому що комбінацію побажань клієнта будуть знати тільки кравці, а вони — могила. Зрозуміло, костюми шитимуть вручну і на них стоятиме лейбл Armani, втім є одне невелике «але» — ціна костюма варіюватиметься від 5 до 30 тисяч доларів. Якщо клієнт побажає скористатися послугами елітного ательє оптом і підібрати ще в ньому сорочку, краватку, запонки із золота, сапфірів чи кристалів до костюму, такий статусний «гарнітур» коштуватиме до 75 тисяч доларів.
«Мережі ще не існує, зате є лист очікування, в якому значаться і постійні клієнти дизайнера. Послугами моїх шевців будуть користуватися ті, з ким я працюю уже давно, наприклад, Джордж Клуні, Самюел Ел Джексон, Девід Бекхем і Роман Абрамович», — прокоментував Армані.
Біжутерія з філософією
Жінок зазвичай заохочують обвішуватися брязкальцями, відтак туалетні столики будь-якої модниці важко уявити без парочки скриньок із біжутерією. Навіть стримані дами тримають напоготові нитку перлів чи низку коралів, а юні «кози» чіпляють стрази в пупок, у язик, в брову, браслети на руки й ноги, каблучки на пальці рук і ніг, а скільки ниток намиста можна начепити на шию або навколо пояса! Втім модні експерти зауважили, що чоловіки рівноправні і в цьому питанні з жінками, є навіть особливо почесні марки чоловічої біжутерії, які знають просунуті мужчини, — Me&Ro, Tom Binns, Philip Crangi. Але представники марки Tiffany проговорилися журналістам, що чоловіки не шукають «спеціальні» бренди, а вишукують серед жіночих прикрас щось в етнічному стилі й не «паряться» за статевою ознакою. Причому йдеться тут не про геїв, а про чоловіків традиційної орієнтації. Помічено, що чоловіки віддають перевагу «біжутерії», яка демонструє їхні духовні або релігійні уподобання, їхня символіка чи «фєнєчки», на відміну від жіночих, завжди мають якесь смислове навантаження. На Заході цей популярний вид чоловічих прикрас отримав назву SBNR (Spiritual But Not Religious), що означає «Духовне, але не релігійне», розповідає fashiontime.ru. «Носії» таких прикрас можуть сповідувати будь-яку релігію, але є принципи, яких вони дотримуються залізно: не носити золотих ланцюгів, що нагадують ошийники; ніяких діамантів — це «найкращі друзі дівчат», фетиші мільйонерів не котируються у просунутих чоловіків; уникати загальновідомих символів — кулон має давати простір для фантазії.
В Орландо Блума, наприклад, величезна колекція ланцюжків і намист, причому коли він навмисне не одягає прикрас, оточуючі починають думати, що б це означало, а коли одягає — розшифровують таємний сенс «феньки».