Чоловіки з ефектом 3D

17.08.2006
Чоловіки з ефектом 3D

      Літо, плавно похитуючись на хвилях теплого моря, потроху відпливає в теплі краї — у календарі принаймні невблаганно наближається «оксамитове» 1 вересня. Але поки сонце над головою, кондиціонер у кабінеті й стовпчик термометра за вікном свідчать про те, що «лето — это маленькая жизнь», як співав Олег Мітяєв, ще рано перевішувати в дальню частину шафи літні речі. Ще не раз ми цього літа проклянемо дрес-код із його панчохами у спеку і костюми з краватками і, виплутуючись наприкінці робочого дня з ділових костюмів, радісно поринатимемо в шорти і майки.

      Жіноча мода, що не кажіть, гуманніша в цьому сенсі за чоловічу — і офісні шорти вже узаконили, і топ, прикритий прозорим піджаком, може «проконати». На допомогу чоловікам, яким в офісі треба бути в діловому костюмі, а край хочеться чогось демократичнішого і вільнішого, торгова марка «Відіван» винайшла «майже джинси» в офісному костюмі. А антонімом до цього винаходу можуть слугувати джинси в стилі костюмно-офісних брюк — для чоловіків, які не можуть зрадити стилю «елегантний, як рояль», навіть на пікніку чи дружній вилазці після роботи в Гідропарк.

      «Був період, — каже комерційний директор «Відіван» Валерій Родін, — пару років тому, коли народ «відхлинув» від костюмної теми, зараз усі активно в неї повернулися. І це дуже відчутно на продажах. Тому ми зробили багато варіацій ділового костюма і велику колекцію лляних костюмів». На думку Валерія Родіна, лляна пом'ятість вийшла з офісної моди, а додавання віскози до льону робить так, що після 12-годинного робочого дня чоловік у такому костюмі виглядає «свіжопопрасованим». Для метросексуалів останній писк — легкий блиск льону, який досягається завдяки лакуванню тканини. Провідні модні Доми вже використали цей ефект, а «Відіван» цим літом випустив тільки лляні брюки «з блиском», але на осінь обіцяє попрацювати в даному напрямі. Продовжуючи тему дрес-коду, Валерій Родін робить акцент на тому, що в чоловічу моду повертається однобортний костюм на два гудзики — він дозволяє не ховати красиві сорочки і краватки. До того ж ця торгова марка активно продає 100% бавовняні сорочки з «лакуванням» та сорочки з подовженими манжетами ніжних і модних кольорів — блакитного, рожевого, жовтого, бузкового. Для неординарних чоловіків, які не люблять нудний одяг, «Відіван» може підібрати брюки й піджаки у смужку й рубчик, які в два кольори та ще й з рельєфом створюють ефект 3D. Таким чином модна фішка з 3D переходить навіть на одяг, а ви кажете нічого нового в моді вигадати вже неможливо. Можливо, навіть у чоловічій.

Валерія КОРЧЕВСЬКА.
  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>