Літо, плавно похитуючись на хвилях теплого моря, потроху відпливає в теплі краї — у календарі принаймні невблаганно наближається «оксамитове» 1 вересня. Але поки сонце над головою, кондиціонер у кабінеті й стовпчик термометра за вікном свідчать про те, що «лето — это маленькая жизнь», як співав Олег Мітяєв, ще рано перевішувати в дальню частину шафи літні речі. Ще не раз ми цього літа проклянемо дрес-код із його панчохами у спеку і костюми з краватками і, виплутуючись наприкінці робочого дня з ділових костюмів, радісно поринатимемо в шорти і майки.
Жіноча мода, що не кажіть, гуманніша в цьому сенсі за чоловічу — і офісні шорти вже узаконили, і топ, прикритий прозорим піджаком, може «проконати». На допомогу чоловікам, яким в офісі треба бути в діловому костюмі, а край хочеться чогось демократичнішого і вільнішого, торгова марка «Відіван» винайшла «майже джинси» в офісному костюмі. А антонімом до цього винаходу можуть слугувати джинси в стилі костюмно-офісних брюк — для чоловіків, які не можуть зрадити стилю «елегантний, як рояль», навіть на пікніку чи дружній вилазці після роботи в Гідропарк.
«Був період, — каже комерційний директор «Відіван» Валерій Родін, — пару років тому, коли народ «відхлинув» від костюмної теми, зараз усі активно в неї повернулися. І це дуже відчутно на продажах. Тому ми зробили багато варіацій ділового костюма і велику колекцію лляних костюмів». На думку Валерія Родіна, лляна пом'ятість вийшла з офісної моди, а додавання віскози до льону робить так, що після 12-годинного робочого дня чоловік у такому костюмі виглядає «свіжопопрасованим». Для метросексуалів останній писк — легкий блиск льону, який досягається завдяки лакуванню тканини. Провідні модні Доми вже використали цей ефект, а «Відіван» цим літом випустив тільки лляні брюки «з блиском», але на осінь обіцяє попрацювати в даному напрямі. Продовжуючи тему дрес-коду, Валерій Родін робить акцент на тому, що в чоловічу моду повертається однобортний костюм на два гудзики — він дозволяє не ховати красиві сорочки і краватки. До того ж ця торгова марка активно продає 100% бавовняні сорочки з «лакуванням» та сорочки з подовженими манжетами ніжних і модних кольорів — блакитного, рожевого, жовтого, бузкового. Для неординарних чоловіків, які не люблять нудний одяг, «Відіван» може підібрати брюки й піджаки у смужку й рубчик, які в два кольори та ще й з рельєфом створюють ефект 3D. Таким чином модна фішка з 3D переходить навіть на одяг, а ви кажете нічого нового в моді вигадати вже неможливо. Можливо, навіть у чоловічій.
Валерія КОРЧЕВСЬКА.