Oксамитовий сезон на болгарському узбережжі розпочався... чаркою української горілки. Тут у 12 курортних містах, серед яких відомі Варна, Сонячний Берег, Золоті Піски, набирає обертів «Пляжний марафон Nemiroff».
Щойно на узбережжя спадає ніч, наймодніші бари та клуби наповнюються новими «марафонцями». Причому не тільки щирими шанувальниками «вогняної води» з України. Їх теж чимало по всьому світу, адже Nemiroff не шкодує коштів на організацію міжнародних дегустацій, завдяки чому горілку вже полюбили і купують у 52 країнах. Більше того, за останнім рейтингом Світового клубу мільйонерів, який щороку проводить впливовий британський журнал Drinks International, Nemiroff увійшов у трійку світових горілчаних лідерів (разом із Smirnoff і Stolichnaya). Останній факт якраз заохочує волонтерів-новачків: дуже вже кортить спробувати горілку, яка за популярністю обійшла Absolut. Тим більше що для цього нічого особливого не треба — просто випити чарочку «Української медової з перцем» або ж «Української березової особливої» і вимовити щойно вивчене нове слово — «горілка». А ще — не забувати, що п’ють її не для того, щоб напитися, а для того, щоб лише розвеселитися.
Бранімір Манолов, бармен VIP-клубу у Варні, який щойно приєднався до марафону, раніше пропонував охочим скуштувати як «щось новеньке» тільки традиційну болгарську ракію. А тепер, звісно ж, у рамках акції, піднімає настрій відвідувачам переважно «перцівкою».
«Хоч і поважаю наш традиційний алкоголь, але до його різкого запаху іноземцям доводиться довго звикати, — каже бармен. — А Nemiroff має класний, тричі очищений спирт, до того ж ще й з оригінальними смаками. Я б і сам — не проти, але на роботі не вживаю».
А ось українцям, які вирушають на болгарське узбережжя у відпустку, такі обмеження не стануть на заваді. Тож, коли побачите нового «марафонця», навчіть його вимовляти потрібне слово як слід.