Гілка столичного метрополітену, яку тягнуть у бік Троєщини, функціонуватиме по-іншому, ніж три нинішні. Про це стало відомо під час громадських слухань, на які фахівці-проектанти і мешканці житломасиву зібралися, щоб обмінятися пропозиціями. За конструкцією, тунель на певному відрізку розділятиметься на два напрямки — у бік Троєщини і в бік Воскресенки. Пасажири на вузловій станції «Глибочицька» мають пильнувати, щоб сісти в поїзд потрібного їм напрямку (на табло висвітлюватиметься маршрут). А такі приходитимуть поїзди попарно один за одним. Маршрутні (або попарні поїзди) повинні зменшити пасажиропотік у два рази.
Директор проектного інституту «Укрметротунельпроект» Віктор Янікін розповів: «Я цього року їздив у Мюнхен, щоб на власні очі пересвідчитися в ефективності маршрутних поїздів. Там за годину проходить 30 пар поїздів різних напрямків. Найголовніше — у метро немає «давки», адже пасажирам не потрібно перебігати з однієї станції на іншу. Уявіть, як це комфортно! Єдине, що хвилює, аби не було зіткнень, як у Москві. Процес контролювання прибуття і відбуття таких поїздів складний, до того ж вони рухаються з великою швидкістю (до 90 км/год. — Авт.)».
Ольга ГЛАДКОВСЬКА.