Відразу чотири вихідних матимуть кияни в останні дні літа. З нагоди святкування Дня незалежності, який припадає на четвер, Київська міська державна адміністрація рекомендує керівникам підприємств, установ і організацій робочу п'ятницю 25 серпня зробити вихідною. Відпрацювати цей день пропонують заздалегідь — у суботу 19 серпня.
Паркуємося за новими цінами
Якщо раніше київські водії не мали клопоту з тим, де дешевше припаркуватися — на Хрещатику чи десь на Троєщині, то тепер матимуть. Адже Головне управління цінової політики столиці ввело диференційовані тарифи на паркування. Як повідомляє прес-служба КМДА, тепер Київ для водіїв буде «порізаним» на три зони. Перша (вона включає центральну частину столиці — Європейську площу, вулиці Трьохсвятительську, Михайлівську, Велику Житомирську, Володимирську, Льва Толстого, площу Льва Толстого, Велику Васильківську, Саксаганського, Еспланадну, Басейну, Шовковичну і Грушевського) буде найдорожчою. Так, за паркування тут водій легкового авто платитиме 10 гривень, водій вантажівки або автобуса — 20 гривень, а водій великовантажного автомобіля з причепом — усі 30. Залишити машину на добу на нічній або цілодобовій парковці в центрі власники авто відповідно, сплачуватимуть 15, 30 і 45 гривень.
Трохи дешевше обійдеться паркування «залізного коня» у другій зоні (а це вулиці Набережно-Хрещатинська, Ярославська, провулок Ярославський, Нижній Вал, Глибочицька, Артема, Мечникова, Теліги, Довженка, Індустріальна, Чоколівський бульвар, Червонозоряний проспект, Московська площа, бульвар Дружби народів, Набережне шосе). За годину «на приколі» в цій зоні за легковик доведеться викласти 6 гривень, вантажівку або автобус — 12, а машину з причепом — 18 гривень. Доба для водіїв цих машин коштуватиме, відповідно, вже 10, 20 і 30 гривень.
Третя зона (а до неї входять всі вулиці, проспекти і площі, розташовані між другою зоною і межами Києва) буде найдешевшою. Година паркування тут коштує 3, 6 і 10 гривень, а доба — 5, 6 або 10 гривень, відповідно.
Безкоштовною при цьому буде лише парковка транспорту до 5 хвилин. Якщо ж машину водій залишає на 5—30 хвилин, то у цьому випадку він сплатить половинний тариф (він, до речі, діє і для пільгових категорій населення).
У столичному ЦУМі з'явиться гастроном
Найвідоміший столичний магазин — Центральний універмаг — планують реконструювати. Як повідомив голова наглядової ради компанії «Київський ЦУМ» Валерій Мазур, перше, що треба зробити, — це з'ясувати, в якому стані перебувають конструкції універмагу (ЦУМ споруджували під час повоєнної відбудови Хрещатика. — Авт.). «Зараз ми цим займаємося — обстежуємо всі конструкції, розбиваємо штукатурку, добираємося до арматури, дивимося, у якому стані балки», — пояснив Валерій Мазур.
А вже після «діагностики» приміщення, буде вибудовуватися концепція самого торговельного центру. Втім уже зараз відомо, що ескалатори тут замінять на швидкісні ліфти, буде реконструйовано зовнішній фасад, замінено вікна та звільнено площі цокольного поверху (тут в майбутньому може з'явитися супермаркет або гастроном).
А в далекій перспективі на даху будинку планується відкрити ресторан, повідомляють «Українські новини».
Хто хоче реконструювати Володимирську гірку?
«Київзеленбуд» оголосив тендер на реконструкцію та благоустрій парку на Володимирській гірці. Під час ремонтних робіт тут розчистять хащі, зміцнять схили, замінять старі лавочки, оновлять доріжки, освітлення та зливостоки, а також обладнання зрошувальної системи газонів. Весь обсяг робіт планується завершити до 2008 року. В проекті реконструкції передбачене також будівництво одного пішохідного містка через лінію фунікулеру з Володимирської гірки на Боричів тік. Сам тендер відбудеться 1 серпня.
Перший експериментальний хмарочос
У Києві завершено будівництво висотного 34-поверхового експериментального житлового будинку на проспекті Григоренка, 7-а, повідомили в Українському зональному науково-дослідному і проектному інституті з цивільного будівництва (ВАТ «КиївЗНІІЕП»). Оскільки до сьогодні в Україні існують нормативні документи для будівництва житлових будинків тільки до 25 поверхів, то ця багатоповерхівка є лише експериментом. Цю та ще три експериментальні висотки будують за спеціально розробленою «Комплексною програмою проведення експериментальних і науково-дослідних робіт при споруді високоповерхових монолітно-каркасних житлових будинків», яка схвалена Мінбудом і Київською міськдержадміністрацією. Фахівці рапортують про успішне завершення першого етапу цієї програми, адже дослідження, передбачені програмою, виконані в повному обсязі. Водночас фахівці вважають за необхідне продовжити спостереження за станом експериментального будинку вже в процесі його експлуатації. Так зодчі «експерименту» спостерігатимуть чи добре зберігатиме тепло цей будинок, чи не буде збоїв у роботі інженерних систем, чи комфортно житиметься у ньому мешканцям. І, звісно, особливу увагу приділять пожежній безпеці «хмарочосу». Адже у випадку чого врятувати з охоплених полум'ям горішніх поверхів такого будинку людей буде практично неможливо — у пожежників просто немає відповідного обладнання та драбин для цього.