У неділю для українських підприємців-благодійників був робочий день — у столичному бізнес-центрі «Леонардо» вони торгувалися за ляльок Барбі, одягнених відомими українськими політиками та артистами. І все заради безпритульних дітлахів. Зіркові Барбі чекали на своїх нових власників ще з вівторка — у торговельному центрі їх розмістили, як у гастрономі, — на розкладці поряд із чорним хлібом. Такий креатив організаторів мав символізувати важливість їхньої справи: питання ж бо ціни дитячого життя, здоров'я — важливе, як хліб насущний. До того ж, кажуть організатори, чорний хліб — символ бідності. А безпритульні діти — саме такі... Загалом же на аукціон назбиралося близько 20 ляльок: пропозицію вбрати Барбі в одяг власного виробництва з радістю прийняли Катерина Ющенко, Юлія Тимошенко, Руслана, Ані Лорак, Тіна Кароль, Микола Томенко. Одягати ляльок погодилися також дизайнери Олександр Гапчук, Лілія Пустовіт, гурт «Океан Ельзи», Ірина Білик, Вєрка Сердючка, Богдан Бенюк та російські актори Федір Бондарчук i Євген Миронов. Катерина Ющенко та Микола Томенко, наприклад, зробили своїх Барбі українками — одягли в національні костюми. Тіна Кароль та Ані Лорак — вбрали своїх ляльок у сценічні костюми. Руслана зробила Барбі справжньою «дикункою», одягнувши шкіряний костюм — майже такий, як і власний. Софія Ротару обрала для своєї ляльки циганське плаття. А Юлія Тимошенко виготовила мініатюрну копію «себе»: світлий діловий костюм, нитка перлів і незмінна коса, над якою, як зізналася художниця Олександра Теліженко (а саме вона опікувалася Барбі лідерки БЮТ), довелося найдовше попрацювати. Саме за цю ляльку й віддали найбільше грошей на аукціоні — 19 тисяч євро. А зробив такий широкий жест представник фонду «Українська скарбниця» Василь Бурянчик, член БЮТ.
Стартова ціна кожної ляльки була 500 доларів. І, слід відзначити, що ляльки політиків краще розкуповувалися, аніж артистів. Наприкінцi аукціону «сиротинок» довелося навіть продавати гуртом. Однак нічийних Барбі все ж не залишилося. Останньою продавали ляльку першої леді держави Катерини Ющенко — її за 13 тисяч євро купив відомий адвокат Сергій Власенко з дружиною.
Загалом, як повідомили «УМ» організатори акції «Подаруй дитині майбутнє», за продані ляльки вдалося зібрати 38 тисяч 700 євро. Ця сума піде на створення медико-соціального центру для дітей вулиці. «Результатом ми задоволені, — каже Микола Кулеба, директор міжнародної благодійної організації «Служба порятунку дітей», якій і передадуть отримані кошти. — Десь на таку суму ми й розраховували. Звісно, завжди можна сподіватися на більше. Але це наш перший досвід, і завдання було не стільки навіть отримати фінансову допомогу (хоча й вона дуже важлива), а привернути увагу суспільства, бізнесу до таких проблем. Проведення цієї акції, думаю, дозволить нам будувати більш щирі відносини з бізнесом».
Сьогодні в медико-соціальному центрі «Служба порятунку дітей» перебуває лише 14 маленьких пацієнтів, а ця акція дозволить значно розширити можливості центру. «Одержаної суми нам вистачить, щоб завершити ремонт, — каже Микола Кулеба, — окрім того, на цю суму центр зможе функціонувати близько року». До речі, за останні півроку силами «Служби порятунку дітей» було обстежено й вилікувано 180 безпритульних дітей. Отримана ж сума від аукціону дозволить обстежувати і лікувати за рік близько 1000 дітей. Щоправда, благодійники на досягнутому зупинятися не збираються і обіцяють вже найближчим часом інші акції, спрямовані на допомогу «дітям вулиці».