Під час салону «Фарнборо», що триває у Великій Британії, керівництво АНТК ім.Антонова вирішило: слід повернутися до випуску «Русланів». Генеральний конструктор підприємства Дмитро Ківа зауважує, що попит на подібні машини зростає і є чимало замовників. Як передає УНІАН, пан Ківа зазначив, що обсяг великогабаритних перевезень збільшується щороку на 20-30 відсотків, і до 2017 року зросте до 1,4 млрд.доларів. Отже, «реінкарнований» український Ан-124 потрапить на цей ринок у вдалий час.
АНТК ім.Антонова припинило виробництво «Русланів» у 2003 році — бракувало тоді і замовників, і фінансування. Тепер, за словами генконструктора, «антоновці» випускатимуть модифіковану модель літака з урахуванням нових, високих вимог цивільної авіації. Ще раніше Дмитро Ківа говорив про 15 літаків, які буде створено у співпраці з Росією. Відповідний бізнес-план було затверджено під час зустрічі українських та російських авіабудівників у квітні минулого року, але досі виробництво модернізованих «Русланів» не починалося.
Рік народження цього повітряного велетня — 1982-й. Важить «Руслан» 400 тонн і може перевозити вантажі вагою до 150 тонн на відстань понад три тисячі кіометрів. Радянський Союз, хворий на гігантоманію, вразив світ, презентувавши «Руслана» на виставці у французькому Ле Бурже. Гості авіасалона були більш ніж у захваті, коли з велетенської літаючої машини «виплив» спершу чималенький винищувач МіГ (теж радянська новинка для Ле Бурже) і ще кілька гвинтокрилів.
Після розпаду СРСР модифікації Ан-124-100 та Ан-124-100М-150 випускалися в Києві та в Ульяновську, нагадує УНІАН.