У столичній «підземці» останнім часом то там, то тут відбуваються затримки потягів та збої графіків руху, Так, у вівторок проблеми виникли на Куренівсько-Червоноармійській лінії Київського метрополітену -— через поломку стрілочного механізму на станції «Либідська» зупинився рух потягів. За інформацією прес-служби метрополітену, два чи три потяги не довезли пасажирів до кінцевої станції, висадивши людей на «Республіканському стадіоні», але вже через 10 хвилин ремонтники полагодили стрілку, і рух був поновлений. А напередодні збій у графіку відбувся на Святошинсько-Броварській лінії. Через технічну несправність потяг їхав дуже повільно, тому й порушив графік руху на 8 хвилин (саме стільки часу знадобилося працівникам метрополітену, щоб зняти потяг з лінії для обстеження й уточнення причин збою в його роботі).
«Чому ж наш «найнадійніший та найшвидший вид транспорту» останнім часом дає стільки збоїв у роботі?», — з таким запитанням «УМ» звернулася до начальника прес-служби столичного метрополітену Олександра Суботіна. «Причина тут одна, — зауважив пан Суботін. — Протягом останніх п'яти років державний бюджет нас постійно недофінансовує. Відповідно до постанови Кабміну, метро возить пільговиків, але не отримує за це повноцінної компенсації. Тому на експлуатацію поїздів, на ремонт ескалаторів, тунелів та вагонів іде менше грошей, ніж потрібно. Із 630 вагонів 187 вже вичерпали ліміт експлуатації (розраховані на 30 років служби, вони працюють уже 45 років). Втім це не значить, що старі вагони не можуть перевозити пасажирів. Можуть, треба тільки здійснити капітальний ремонт, продовживши таким чином термін експлуатації поїздів ще на 15 років. Але таке «омолодження» робиться тільки один раз...»
За словами Олександра Суботіна, за кордоном ніхто не ремонтує вагони — їх просто замінюють новими. Тому й проблем на кшталт «щось відвалилося, десь заклинило» у них не буває. На відміну від нас...