Довести те, що міська адміністрація з народом, вирішив київський мер Леонід Черновецький. 26 червня на традиційній понеділковій нараді він наказав своїм заступникам та керівникам районів столиці їздити на роботу на громадському транспорті. Таємними агентами повинні роззосередитися вони в натовпі мешканців та гостей столиці, які поспішають у годину пік зранку і ввечері у справах. На думку Черновецького, в такий спосіб керівництву Київміськадміністрації буде простіше перейнятися побутовими труднощами «простих смертних». Першим у липке повітря метрополітену опустився заступник мера, секретар Київської міської ради Олесь Довгий. Для наймолодшого заступника Черновецького такий вояж — не диковинка: «Ще до рішення київського міського голови я періодично користувався громадським транспортом, останній раз це було два тижні назад», — запевнив він.
На переконання Олеся Довгого, керівництву Київміськадміністрації варто користуватися громадським транспортом для вирішення проблем із заторами на дорогах столиці. Звичайно, депутат не забарився з висновком, що для зниження пасажиропотоку в метро Київміськадміністрація повинна інтенсивніше розвивати нові лінії метрополітену: «Нехай вони не будуть вражати вишуканою архітектурою та дорогими будівельними матеріалами, але пасажири швидко й зручно добиратимуться до потрібного їм пункту», — резюмував пан Довгий. Нагадаємо, що сам Черновецький нещодавно виступав за здешевлення оздоблювальних матеріалів для нових станцій метрополітену.
Того ж дня, у вівторок, показовий спуск у глибини київського андеграунду здійснив і мер Києва. За повідомленням «Українських новин», він проїхався від станції «Видубичі» (Сирецько—Печерська лінія) до «Театральної» (Святошинсько—Броварська лінія) між 10-ю та 11-ю ранку. За словами Леоніда Черновецького, він має намір періодично їздити громадським транспортом, змінюючи при цьому його види та маршрути. Під час робочого візиту у метро київський голова звернув увагу на ігрові автомати, рекламу у вагонах і лотки з газетами. При цьому він зазначив, що не їздив поїздами метрополітену близько 20 років.
Радник київського міського голови виконуюча обов'язки заступника КМДА Ірена Кільчицька повідомила «УМ», що в метро їздила востаннє «років 16 -17 тому». «В жодній розвиненій країні немає такого метро, яким воно було в радянські часи і яким подекуди його продовжують робити: коли під землю закопують великі гроші. У свiтi використовують дешевші матеріали, плитку, пластик. Відтак швидше будуються інші станції», — розповіла Ірена Реонольдівна.
У метрополітені вона ще не їздила, але робочу поїздку здійснила в одному з київських тролейбусів: «У мене взагалі анекдотична ситуація, я живу в будинку навпроти мерії — на Бесарабській площі. Отож, щоб дістатися на роботу, мені потрібно вийти з двору, у підземний перехід — і я в мерії. Тому приходжу на роботу о 8 ранку. Але, безумовно, я їжджу на машині — маю і власну, і відомчу. Днями — тільки не смійтеся — від'їхала зранку машиною на Печерськ, сіла там на Щорса на тролейбус, здається, 20-й номер, проїхала дві зупинки, пройшлася до Бесарабки пішки. Мене здивувало, що й на зупинці, й у тролейбусі майже нікого не було. А один заступник, наприклад, мені розповідав, що живе в 5 хвилинах від Адміністрації, а добирався на роботу цілу годину, тому що чекав 20 хвилин тролейбуса. Крім того, більшість із них навіть не знають, які маршрути громадського транспорту існують. Думаю, треба закріпити кілька маршрутів за кожним заступником: хтось їде з Борщагівки, Троєщини, Харківського масиву».
Дiстатися до iнших високопосадовцiв «УМ» не вдалося: секретарки та прес-секретарi дивним чином уникали розмови. Можливо, не було про що розповiдати...