«Ліфтова» проблема в Україні зацікавила нарешті чиновників: Держпром міськгірнагляд доручив начальникам територіальних управлінь перевірити умови утримання та експлуатації пасажирських ліфтів. Про це повідомляє прес-служба Державного департаменту промислової безпеки, охорони праці і гірського нагляду МінНС України. До цього кроку підштовхнуло падіння із 24 поверху ліфта в приміщенні Мінтрансу. Як yже писала «УМ», лише щасливий випадок (на 11 поверсі спрацювала система аварійного гальмування) врятував життя 16 пасажирам — 10 із них госпіталізували, п'ятеро пасажирів отримали переломи. Тим часом міністр транспорту і зв'язку Віктор Бондар підписав наказ про компенсацію потерпілим від падіння ліфта, повідомляє УНІАН. А прокуратура Шевченківського району Києва порушила кримінальну справу за фактом службової недбалості щодо службових осіб ДП «Укрсервіс Мінтрансу» і ТОВ «Ліфт-Сервіс», що спричинила важкі наслідки.
Між іншим, yже з'ясовано, що ліфт, який обірвався у Мінтрансзв'язку, виготовлений словацькою фірмою «Елвіт-Словак». Його змонтували та ввели в експлуатацію в Мінтрансі у 2003 році. Представники цієї фірми, за даними УНІАН, сьогодні ввечері прибудуть до України, аби узяти участь у розслідуванні інциденту.
ДОВІДКА «УМ»
Вантажопідйомність ліфта, який обірвався в Мінтрансзв'язку, становить 1280 кг, або 16 людей (саме стільки було у кабіні, коли вона почала падати). Ці дані уточнив УНІАН прес-секретар міністра Костянтин Жура. За його словами, ліфт влаштований таким чином, що у випадку перевантаження його двері не закриваються. За європейськими й українськими стандартами, ліфт повинен мати 12-разовий запас міцності. Тобто канат ліфта може обірватися, якщо він буде переобтяжений більш ніж у 12 разів.
A ТИМ ЧАСОМ...
У Києві в Iнституті «Агро-промсистеми», у двоповерховій будівлі актового залу, під час ремонту обвалилася стіна — загинув робітник, повідомляє УНІАН.