Запізніла романтика,
«Тут зайнято — ідіть туди, на останні ряди», — суворо «присікла» капельдинер Молодого театру мої спроби вмоститися на приставному стільці поближче до виходу. Зібравши свої пожитки, пробираюся на останній ряд, розмірковуючи, як же звідти дивитимуся «Лускунчика-2004»? Річ у тім, що для цієї постановки режисер Андрій Сенчук поміняв місцями сцену і ту частину зали, де мають сидіти глядачі. Відтак актори розташувалися на підвищеннях, театрали ж мали уподоблятися страусам, витягуючи свої шиї в надії розгледіти, що там відбувається у вогнях рампи. На останньому ряді зустрічаюся з автором п'єси «Лускунчик-2004» Олександром Ірванцем — він у новому костюмі пісочного кольору, з жовтою трояндою «у тон», з надією вдивлявся у магічний простір сцени, здається, зовсім не переймався тим, що його посадили на таке «козирне» місце... Розцілувалися. Вмостилися. Чекаємо.