Одна з найбільших міжнародних виставок індустрії напоїв Alco+Soft'2006 пройшла з 16 по 19 травня 2006 року в Києві. Впродовж десяти років Alco+Soft є найбільшим майданчиком для просування алкогольних брендів на українському ринку. Щорічно тут збираються провідні виробники й дистриб'ютори міцних алкогольних напоїв, вина, пива, безалкогольної продукції. Центральним заходом нинішньої виставки став дегустаційний конкурс, до складу журі якого ввійшли найавторитетніші експерти-дегустатори міжнародного класу з України, Росії та Білорусі.
У категорії «міцний алкоголь» узяли участь 14 підприємств, що представили на конкурс 71 зразок лікеро-горілчаної продукції. У результаті абсолютним переможцем дегустаційного конкурсу стала продукція ЛГЗ «Хортиця», що встановила новий рекорд, завоювавши 26 медалей за якість. Це найбільша кількість нагород, присуджених одному виробникові за всю історію виставки Alco+Soft. Із 26 представлених на конкурс зразків продукції жоден не залишився без нагороди. Ще одну значну нагороду Alco+Soft'2006 завоював ЛГЗ «Хортиця» — Гран-Прі «За кращий дизайн», яку присудили ТМ «Хортиця V.I.P. Club».
Нагороди конкурсів Alco+Soft є вагомим підтвердженням абсолютної якості продукції ЛГЗ «Хортиця». Перемога на престижному дегустаційному конкурсі — результат роботи кращих у Європі та країнах СНД професіоналів лікеро-горілчаної галузі. ЛГЗ «Хортиця» за технологічною комплектацією значно випереджає конкурентні виробництва. На заводі функціонує унікальна система захисту якості, завдяки якій фальсифікація продукції стає неможливою. За офіційним даними Управління із захисту прав споживачів, ТМ «Хортиця» — єдиний в Україні бренд, за час існування якого не було зафіксовано жодного випадку підробки.