Напередодні виборів генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких неодноразово заявляв, що цьогоріч ціни на проїзд у залізничному транспорті не зростатимуть. Уже після виборів, 31 березня, пан Гладких ще раз озвучив свою позицію: «Я однозначно заявляю, що підвищення тарифів на пасажирські перевезення не буде. Українська залізниця — державна, й справно виконує соціальну функцію. Немає ще в людей тієї гідної заробітної плати, щоб купувати дорогі квитки». І раптом як грім серед ясного неба: Мінтранс має намір у 2006 році підвищити ціну на пасажирські перевезення залізничним транспортом на 50%. Про це повідомив міністр транспорту Віктор Бондар, перебуваючи в Одесі. Правда, пан міністр наголосив, що його міністерство спільно з Міністерством економіки наразі лише вивчає можливість такого підвищення. Але у диво — повивчає-повивчає та й залишить старі тарифи — віриться мало. Не було б потреби, морально готувати нас, потенційних пасажирів, ніхто б не став.
Прогнозоване підвищення на цей рік планується у межах 50 відсотків. При цьому Віктор Бондар заспокоює, що, мовляв, «на збільшенні фактичної вартості квитків це позначиться на 5-20 гривень». Загалом же до 2008 року міністерство планує підвищити вартість пасажирських перевезень залізничним транспортом до рівня 100 відсотків, тобто до їх собівартості, зазначають «Українські новини». Отже, наступного року слід чекати чергового стрибка цін.
Зі слів міністра, тарифи на залізничні пасажирські перевезення не переглядалися з 1998 року, у результаті чого зараз перевезення одного пасажира на 10 кілометрів коштує 4 копійки. Відтак збитки від цих перевезень склали 2,4 мільярда гривень, виправдовується міністр Бондар. За його словами, у даний час вартість пасажирських перевезень в Україні в 3,5—4 рази менша, ніж у Росії та Білорусі. «Таких тарифів немає ніде в Європі», — каже Віктор Бондар, який вважає, що подорожчання квитків серйозно не позначиться на добробуті населення, тому що зросте заробітна плата й пенсія. «Звичайно, якби протягом останніх 7 років тарифи щорічно збільшувалися на 10%, то пасажири цього підвищення не відчули б взагалі. Але з політичних міркувань цього не робилося, і тепер підвищувати тарифи доводиться значно швидшими темпами», — цитують міністра «Українські новини».